Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Συγγνώμη» ζητά το Facebook για νέα δίωρο μπλακ άουτ

Δίωρο μπλακ άουτ σε υπηρεσίες του Facebook για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα

Η εταιρεία Facebook Inc ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες της για μια δίωρη διακοπή των υπηρεσιών της χθες Παρασκευή, τονίζοντας ότι αυτή προήλθε από μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων, στο δεύτερο περιστατικό μέσα σε μια εβδομάδα κατάρρευσης του παγκόσμιου συστήματος του τεχνολογικού κολοσσού.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία. «Διορθώσαμε το πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα».

Τη Δευτέρα, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων για τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της, WhatsApp, Instagram και Messenger.

Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η στοιχειωμένη έπαυλη Έλληνα με πολυτελή αυτοκίνητα - Η ανατριχιαστική ιστορία
Το ακίνητο εγκαταλείφθηκε το 2017 μέσα σε μία νύχτα και έκτοτε δεν το έχει επισκεφθεί κανένα μέλος της οικογένειας.
Η στοιχειωμένη έπαυλη Έλληνα με πολυτελή αυτοκίνητα - Η ανατριχιαστική ιστορία