Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Το 41% των χρηστών που χάνουν χρήματα online δεν τα παίρνουν πίσω ποτέ

Το 22% φοβάται ότι μπορεί να αποτελέσει στόχο ψηφιακής επίθεσης

Το 22% φοβάται ότι μπορεί να αποτελέσει στόχο ψηφιακής επίθεσης

Οι online αγορές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, αλλά μπορεί να μη έχουν πάντα την επιθυμητή κατάληξη για τους χρήστες. Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International διαπίστωσε ότι το 41% των Ευρωπαίων χρηστών που έχασε χρήματα σε περιπτώσεις απάτης σε online συναλλαγές δεν κατάφερε να πάρει πίσω όλο ή έστω μέρος του ποσού που χάθηκε.

Παρότι πολλοί χρηματοοικονομικοί οργανισμοί δηλώνουν πρόθυμοι να επιστρέψουν τα χρήματα που χάνονται λόγω της ψηφιακής εγκληματικότητας, μόλις το 59% των Ευρωπαίων ανέφερε ότι κατάφερε να αποκαταστήσει πλήρως τις οικονομικές ζημιές που είχε υποστεί.

Το 4% των θυμάτων στην Ευρώπη έλαβε μόνο μερική αποζημίωση, ενώ το 27% δεν κατάφερε να πάρει πίσω τίποτα. Οι απώλειες αυτές μπορεί να είναι σημαντικές, καθώς το μέσο ποσό που κλάπηκε από ψηφιακούς εγκληματίες ήταν $313, ενώ το 16% των ερωτηθέντων ανέφερε απώλειες άνω των $1.000.

Η κατάσταση αυτή επιδεινώνεται εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν έχουν όλοι οι χρήστες πλήρη επίγνωση για την ύπαρξη του κινδύνου της ψηφιακής απάτης. Συγκεκριμένα, το 16% των ερωτηθέντων στην Ευρώπη πιστεύει ότι τα online εγκλήματα και η κλοπή χρημάτων είναι σπάνια γεγονότα, που δεν πρόκειται να συμβούν στους ίδιους.

Ταυτόχρονα, μόνο το 22% φοβάται ότι μπορεί να αποτελέσει στόχο ψηφιακής επίθεσης. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι περίπου το 27% των Ευρωπαίων χρηστών αντιμετώπισε οικονομικές ψηφιακές απειλές τουλάχιστον μία φορά κατά το προηγούμενο έτος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ