Skip to main content
Menu Αναζήτηση

«Ανεβείτε» ψυχολογικά σε χρόνο ρεκόρ!

Νιώθετε πεσμένοι; Αλλάξτε τη διάθεσή σας από σήμερα κιόλας…

Ειδικά το χειμώνα είναι πολύ φυσιολογικό να πέφτει λίγο η διάθεσή μας. Από τα μπάνια και τον ήλιο μπορείς να δεχτείς το φθινόπωρο (γιατί τουλάχιστον δεν έχει καύσωνα), όμως, στην Ελλάδα μας πέφτει βαρύ να μην μπορούμε να βγούμε γιατί βρέχει, να πρέπει να κουβαλάμε ομπρέλα, και άλλα τέτοια. Αν βρίσκεστε στη φάση που το άραγμα στον καναπέ σας ηδονίζει, αλλά σας κάνει να νιώθετε χειρότερα με τον εαυτό σας, εντάξτε αυτές τις συνήθειες στο πρόγραμμά σας και από αύριο θα πείτε «ναι» για μία ωραία έξοδο!

1. Σηκωθείτε νωρίς και κάντε γυμναστική

Δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου να ξυπνάτε μισή ώρα νωρίτερα για να κάνετε λίγη γυμναστική, αλλά σίγουρα μετά από αυτή την πρωινή γυμναστική, η μέρα θα κυλήσει πολύ πιο εύκολα και με περισσότερη ενέργεια. Ρωτήστε όσους το κάνουν ήδη και θα μάθετε πως ξεκινώντας τη μέρα δυναμικά, τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά, αλλά και να πάει θα έχετε την ενέργεια και την εγρήγορση να το αντιμετωπίσετε.

2. Φάτε ένα καλό πρωινό

Ξεχάστε τα δημητριακά που είναι γεμάτα ζάχαρη και λιπαρά, όσο κι αν σας αρέσει ο τρόπος που μουλιάζουν στο γάλα και λιώνουν στο στόμα σας. Αλλάξτε τα για ένα υγιεινό πρωινό με πρωτεΐνη και λαχανικά για περισσότερη ενέργεια και βιταμίνες για να ξεκινήσει σωστά η μέρα. Ετοιμάστε μια ομελέτα με ασπράδια αυγών και σπανάκι, φτιάξτε ένα πλούσιο χυμό λαχανικών, και θα δείτε πως δεν θα πέσουν οι ρυθμοί και οι αντοχές σας μετά από λίγο, όπως θα συνέβαινε αν τρώγατε ψωμί και τηγανίτες.

3. Βούρτσα και νήμα για τα δόντια

Μην αμελείτε ποτέ τη στοματική σας υγιεινή και φροντίζετε πάντα για καθαρό και λαμπερό χαμόγελο, ώστε να μη διστάζετε ποτέ να το δείχνετε. Η καλή αναπνοή, το αστραφτερό χαμόγελο και το υγιές στόμα, είναι στο χέρι σας να τα έχετε και -το κυριότερο- σας γλιτώνουν από πολλά βάσανα, που οδηγούν σε απανωτές επισκέψεις στον οδοντίατρο.

4. Κάντε ασκήσεις ενδυνάμωσης

Τονώστε το σώμα σας και τις αντοχές του, ενισχύστε το μεταβολισμό σας και προστατευθείτε από ασθένειες των οστών, όπως η οστεοπόρωση, σηκώνοντας βάρη και κάνοντας διαφόρων ειδών ασκήσεις ενδυνάμωσης. Οι ασκήσεις με βάρη, τονώνουν σώμα και αυτοπεποίθηση, βοηθούν στο στόχο σας για μια καλύτερη σιλουέτα και συνδράμουν αποτελεσματικά στην αποφόρτιση από το άγχος.

6. Τρώτε λαχανικά

Αυξήστε τις δόσεις φυτικών ινών και αντικαρκινικών φυτοθρεπτικών στοιχείων και θα παρατηρήσετε περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας. Προσθέστε λαχανικά στο πρωινό σας, την ομελέτα ή το χυμό, στο μεσημεριανό με την επιλογή μιας πλούσιας σαλάτας και σαν σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων. Αν δεν σας φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η γεύση τους, εμπλουτίστε με μπαχαρικά και καρυκεύματα και έτσι θα έχετε και γεύση και μεγάλο όφελος.

7. Κοιμηθείτε νωρίς

Όπως θα έχετε καταλάβει, όλοι οι οδηγοί για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και βέλτιστη κατάσταση υγείας, προτείνουν καλό και επαρκή ύπνο. Αν δεν πιστεύετε στην αξία και τα πλεονεκτήματα του ύπνου, ίσως πειστείτε αν παρατηρήσετε τις συνέπειες του κακού ύπνου στην ενέργειά σας, το δέρμα σας και, ακόμα και, το βάρος σας.

Θα πρέπει άλλωστε να γνωρίζετε πως η έλλειψη ύπνου ενεργοποιεί την απελευθέρωση της κορτιζόλης, της οποίας τα υψηλά επίπεδα, επηρεάζουν αρνητικά την υγεία με πολλούς τρόπους. Επιδιώκετε να κοιμάστε, λοιπόν, 7-9 ώρες και μην ταλαιπωρείτε το σώμα και την ψυχολογία σας με λίγες ώρες κακού ύπνου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ