Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη – Αθήνα: Σε 3 ώρες και 20 λεπτά με το τρένο, το φθινόπωρο!

Τι δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης σε επιθεώρηση στην περιοχή του Δομοκού

 «Oι εργασίες βαδίζουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατασκευαστικές δυσκολίες…», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την διάρκεια της επιθεώρησης της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής γέφυρας που κατασκευάζεται στην περιοχή του Δομοκού στη Φθιώτιδα και τα στελέχη τη ΕΡΓΟΣΕ την ονομάζουν «ΣΓ 26»

«Είμαστε εδώ για να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν προκείμενου μέχρι το φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί το έργο», σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, εξαγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο και την ολοκλήρωση όλων των έργων στο σιδηροδρομικό κύριο δίκτυο της χώρας, έτσι ώστε η απόσταση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη να γίνει 3 ώρες και 20 λεπτά. Μάλιστα το έργο το χαρακτήρισε ως «ένα έργο εγκαταλειμμένο χωρίς χρηματοδότηση και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης», για να συμπληρώσει πως «με την ολοκλήρωση είναι ένα έργο που θα αλλάξει τελείως τις μεταφορές στη χώρα μας…».

Προηγουμένως ο κ. Σπίρτζης παραβρέθηκε στην τελετή που έγινε για να δοθεί στην κυκλοφορία η άνω διάβαση στο ΣΣ Λιανοκλαδίου κοντά στη Λαμία.

Μιλώντας για την νέα γέφυρα που ολοκληρώθηκε σημείωσε πως «θα διευκολύνει την κυκλοφορία των οχημάτων και θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους και προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και προς τα χωρία της περιοχής της Υπάτης …»

Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης στάθηκε ιδιαίτερα στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο αφού μέχρι το Λιανοκλάδι τα τρένα έχουν εγκαταλείψει την κίνηση τους από την περιοχή του Μπράλου αλλά από το τούνελ του Καλλιδρόμου φτάνουν στον κάμπο της Λαμίας. Μάλιστα το επόμενα διάστημα θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι.

Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε μια ακόμα αντιπλημμυρική παρέμβαση που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στο Σπερχειό ποταμό «έργο που θα ανακουφίσει τους αγρότες της περιοχής από τις πλημμύρες» όπως είπε. Επανέλαβε για μια ακόμη φορά την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Τιθοράες -Λιανοκλαδίου και για τουριστικούς αλλα και για ιστορικούς λόγους.

Ερωτηθείς ο κ. Σπίρτζης για τον Ε65 δήλωσε αισιόδοξος για την ολοκλήρωση του, εξηγώντας ότι οι όποιες καθυστερήσεις προήρθαν από τις Βρυξέλλες, ήταν εξαιτίας της αξιολόγησης των δημοσίων έργων στην Ελλάδα που στοίχισαν επιπλέον 1,2 εκ, ευρώ με παράλληλη μείωση 50% του φυσικού τους αντικειμένου. «Αυτό οδήγησε σε εξονυχιστικό έλεγχο οποιουδήποτε έργου. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για ένα αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες και διαχωριστικό, καθώς και ΛΕΑ στο μεγαλύτερο μήκος του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
Με τη λήξη του προγράμματος, όλα τα νέα φωτοβολταϊκά οικιακών καταναλωτών, τα οποία καταθέτουν αίτηση σύνδεσης στον ΔΕΔΔΗΕ, θα υπάγονται στο...
Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις
Μόνο μεγάλες πλάκες βοδινού και αρνίσιου κρέατος οριζόντια κομμένες σε κομματάκια πάχους 3 έως 5 χιλιοστών θα μπορούν να χαρακτηρίζονται ως ντονέρ αν...
«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις