Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με ανάποδες ορθοπεταλιές…

Ένα χρόνο τώρα η εγκατάλειψη των περισσότερων ποδηλατοδρόμων από τους υπέρμαχους της νομιμότητας  αποκαλύπτεται ενδεικτικά  μέσα από πρόσφατες εικόνες

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ 

Δημοσιογράφου

Τώρα που ο δήμαρχος Αγγελούδης ξεμπέρδεψε με τον "παράνομο" ποδηλατόδρομο της λεωφ. Νίκης ας ασχοληθεί και με τους νόμιμους ποδηλατοδρόμους της πόλης!

Το φιλόδοξο αφήγημα της νέας δημοτικής αρχής - που δεν είναι πλέον και τόσο νέας -  περί  ανάκαμψης της βιώσιμης κινητικότητας  εντός του πολεοδομικού ιστού, σκοντάφτει προφανώς σε προβληματικές και πιθανότατα βασανιστικές επιλογές της διοίκησης του Δήμου απέναντι στην πολύπαθη ποδηλατοκίνηση.

Ένα χρόνο τώρα η εγκατάλειψη των περισσότερων ποδηλατοδρόμων από τους υπέρμαχους της νομιμότητας  αποκαλύπτεται ενδεικτικά  μέσα από  πρόσφατες εικόνες που συνέλεξε ο φωτογραφικός μας φακός. Εικόνες που αναδεικνύουν, ως ένα  μικρό δείγμα, την  τραγικότητα της κατάστασης η οποία εγκυμονεί ακόμα και κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα των ποδηλατιστών.

Η διαπίστωση είναι σαφέστατα δεικτική ότι τον τελευταίο χρόνο καμία σχεδόν βελτίωση των μετακινήσεων δεν έγινε  σε επίπεδο μικροκινητικότητας! Αντίθετα η κατάσταση σε πολλά σημεία των "νόμιμων" ποδηλατοδρόμων επιδεινώθηκε!

Κι όπως υποστηρίζει ο Ποδηλατικός Αθλητικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ΠΑΣΘ "ο εξοβελισμός του ποδηλάτου αποτελεί μέγα σφάλμα" με αφορμή τη μετακίνηση του ποδηλατοδρόμου της Νίκης επί του στενού πεζοδρομίου της παραλιακής λεωφόρου ανάμεσα σε αμέριμνους περιπατητές και κάθε είδους κινητών και ακινήτων εμποδίων! Δηλαδή, θα δοθεί χώρος για τα αυτοκίνητα και θα αποκοπεί ζωτικός χώρος για τους πεζούς! 

Οδεύουμε όπισθεν ολοταχώς με ανάποδες ορθοπενταλιες! 

podilatodromoi.jpg

 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταχιάος για τη σήραγγα του Μετρό: Έπρεπε να γίνει, δεν πρόκειται για λάθος (VIDEO)
Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος, είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών – Κυρώσεις γιατί δεν υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση για την αλλαγή
Ταχιάος για τη σήραγγα του Μετρό: Έπρεπε να γίνει, δεν πρόκειται για λάθος (VIDEO)