Λίγες ώρες πριν τον Β’ Ημιτελικό του 69ου μουσικού διαγωνισμού της Eurovision, τα στοιχήματα για το ποιες χώρες θα προκριθούν στον τελικό της 17ης Μαΐου, «παίρνουν φωτιά».
Ανάμεσα στις συμμετοχές που θα παρακολουθήσουμε το βράδυ της Πέμπτης στη σκηνή του σταδίου St. Jakobshalle στη Βασιλεία της Ελβετίας, είναι και η ελληνική. Η Κλαυδία, που φέτος εκπροσωπεί τη χώρα μας με το τραγούδι «Αστερομάτα», θα εμφανιστεί έβδομη στη σειρά. Τι λένε, λοιπόν, τα προγνωστικά; Θα αποκτήσει μια θέση στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου;
Σύμφωνα με την έγκυρη ιστοσελίδα Eurovision World, η Ελλάδα είναι μεγάλο φαβορί για την πρόκριση στον τελικό. Ο πίνακας, που βασίζεται σε συλλογή και ανάλυση αποδόσεων 16 στοιχηματικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, δείχνει την ελληνική συμμετοχή στην όγδοη θέση -σε απόσταση από την ενδέκατη- στην κατάταξη με τις χώρες του δεύτερου ημιτελικού.
Η συμμετοχή του Ισραήλ («New Day Will Rise») έρχεται πρώτη, σύμφωνα με τον πίνακα για τον ημιτελικό της Πέμπτης και είναι σίγουρο ότι θα περάσει στον τελικό. Ακολουθούν η συμμετοχή της Αυστρίας («Wasted Love») και στη συνέχεια της Φινλανδίας («Ich komme»). Μάλιστα, ορισμένες στοιχηματικές εταιρείες δεν προσφέρουν αποδόσεις για τις τρεις πρώτες χώρες, διότι θεωρούν σαν να έχουν περάσει ήδη στον τελικό.
Οι υπόλοιπες χώρες που, όπως αναφέρει το Eurovision World, θα περάσουν είναι η Μάλτα, η Αυστραλία, η Τσεχία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Σερβία.
Οι 16 χώρες που θα συμμετάσχουν στον Β’ Ημιτελικό, με σειρά εμφάνισης είναι οι:
- Αυστραλία
- Μαυροβούνιο
- Ιρλανδία
- Λετονία
- Αρμενία
- Αυστρία
- Ελλάδα
- Λιθουανία
- Μάλτα
- Γεωργία
- Δανία
- Τσεχία
- Λουξεμβούργο
- Ισραήλ
- Σερβία
- Φινλανδία
Την καλλιτεχνική διεύθυνση της ελληνικής συμμετοχής υπογράφει ο Φωκάς Ευαγγελινός. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, «πρόκειται για μια διαφορετική παρουσίαση του τραγουδιού από αυτήν που παρακολουθήσαμε στον Εθνικό Τελικό λίγους μήνες νωρίτερα».
Η Κλαυδία ξεκινάει την παρουσία της στη σκηνή της Eurovision πάνω σε μία προβλήτα. «Η κίνησή της, καθώς κατευθύνεται προς έναν βράχο, συμβολίζει την πύρινη διαδρομή κάθε ανθρώπου προς το Φως. Η παρουσία δεύτερου ατόμου, σε συνδυασμό με την κίνηση του σκηνικού, υποδηλώνει τον αποχωρισμό για τον οποίο μιλάει η “Αστερομάτα”».
Πηγή: kathimerini.gr