Τα γερμανικά προϊόντα έχουν γίνει στόχος χιλιάδων ανθρώπων στο twitter με το hashtag #BoycottGermany να έχει χρησιμοποιηθεί παραπάνω από 40.000 φορές και να βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία trend της Ευρώπης και της Ελλάδας.
Ένα από τα πλέον δημοφιλή μηνύματα ήταν αυτό του ακτιβιστή και ανθρωπολόγου, David Graeber, ο οποίος είναι καθηγητής στο London School of Economics. Στο tweet του αναφέρει «Η πρότασή μου: Η Γερμανία έχει πλέον ηθικό χρέος να αποπληρώσει τα Ναζιστικά χρέη που διαγράφηκαν το 1953. Πρέπει να μποϋκοτάρουμε τα γερμανικά προϊόντα μέχρι να το κάνουν». Άλλοι καλούν σε μποϋκοτάζ των ακριβών γερμανικών προϊόντων, όπως οι μάρκες Volkswagen ή Miele. Προφανώς, τα αντιναζιστικά πόστερ έχουν την τιμητική τους στα tweet των χρηστών.
my proposal: Germany now morally obliged to repay Nazi debt canceled in 1953. With interest. We must #BoycottGermany until they do.
— David Graeber (@davidgraeber) July 13, 2015
Και στη Γερμανία το #BoycottGermany έχει κερδίσει σε δημοφιλία με τους χρήστες να αναφέρουν πως το ζήτημα είναι πολιτικό και ο γερμανικός λαός είναι εξίσου αθώος με τον ελληνικό. Ο Γερμανός δημοσιογράφος, Thomas Walde, έγραψε ειρωνικά πως «το ελληνικό αίτημα για μποϋκοτάζ συμπεριλαμβάνει τα λεφτά της γερμανικής βοήθειας; Όχι; Α, εντάξει τότε». Πάντως, οι γερμανικές επιχειρήσεις, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του BBC, δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ανήσυχες. Όπως δηλώνει στο βρετανικό δίκτυο ειδήσεων, ο Volker Treier, επικεφαλής του Συμβουλίου Εμπορίου της γερμανικής κυβέρνησης: «Έχουν υπάρξει και στο παρελθόν τέτοιες εκκλήσεις από την αρχή της ελληνικής κρίσης. Μετά από λίγο καιρό εξαφανίζονται χωρίς καμία επίδραση».
#BoycottGermany obviously aimed at lowering Berlin's trade surplus. I am impressed by the deep economic thinking behind this campaign.
— Ferdinando Giugliano (@FerdiGiugliano) July 15, 2015
Διαβάστε επίσης