Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πυρκαγιά σε βιοτεχνία στη δυτική Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Κάηκε ολοσχερώς ο δεύτερος όροφος

Στις φλόγες τυλίχθηκε βιοτεχνία στη Θεσσαλονίκη, τα ξημερώματα της Παρασκευής, με την πυροσβεστική να επεμβαίνει με 5 οχήματα και 15 πυροσβέστες.

Όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι πυροσβέστες στο firefighters.gr «Μεταμεσονύκτιες ώρες και ενώ γυρνάμε από άλλο συμβάν το κέντρο της υπηρεσίας μας στέλνει για αναγνώριση καπνού σε περιοχή κοντά στον παλίο Σιδ. σταθμό.

Φτάνοντας στο σημείο με τα οχήματα της εξόδου βρήκαμε τον 2ο όροφο βιοτεχνικού κτιρίου να καίγεται ολοσχερώς. Πτώση τζαμιών στη στενή περιμετρική οδό και μικροεκρήξεις από το εσωτερικό η πρώτη μας επαφή. Με περιμετρικές εγκαταστάσεις αρχικά αρχίσαμε την προσβολή. Στην συνέχεια με δύο παράλληλες εσωτερικές εγκαταστάσεις , η  μία από 9 μετρη κλίμακα και παράθυρο του ορόφου και η άλλη από εσωτερικό κλιμακοστάσιο μπήκαμε στον χώρο μέχρι τον πλήρη έλεγχο της φωτιάς.

Μέχρι το ξημέρωμα είχαμε την πλήρη κατάσβεση.

Πέντε οχήματα με 15 πυροσβέστες από τον σταθμό μας και δύο δότες από 1ο και 6ο Π.Σ. πήραν μέρος στην κατάσβεση».

Δείτε τη φωτογραφία από το firefighters.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αναστάτωση στην Πάτρα: Κατέρρευσε νεαρή γυναίκα – Τη βρήκαν πεσμένη στο δρόμο
Σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία του κέντρου, την ώρα που στην περιοχή κινούνταν πεζοί, οδηγοί και επαγγελματίες
Αναστάτωση στην Πάτρα: Κατέρρευσε νεαρή γυναίκα – Τη βρήκαν πεσμένη στο δρόμο
Επίθεση στο σπίτι του Χαρδαλιά - Αναρχικοί έγραψαν συνθήματα με σπρέι
Περίπου 100 άτομα έφτασαν στη γειτονιά φωνάζοντας και γράφοντας συνθήματα - «Θρασύδειλοι τραμπούκοι απείλησαν την οικογένειά του» αναφέρει η ΝΔ
Επίθεση στο σπίτι του Χαρδαλιά - Αναρχικοί έγραψαν συνθήματα με σπρέι
Θεσσαλονίκη: Παιδιά δημιούργησαν λαχανόκηπους στις αυλές 3 παιδικών σταθμών
Στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων που διοργάνωσε ο Δήμος Ωραιοκάστρου σε συνεργασία με την ΚοινΣΕπ Ecoroutes
Θεσσαλονίκη: Παιδιά δημιούργησαν λαχανόκηπους στις αυλές 3 παιδικών σταθμών