Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δυστύχημα στο Αγρίνιο: Τι λέει ο πατέρας της 17χρονης - «Την πήγαινε στο νοσοκομείο»
«Ξαφνικά έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό από το 112 πως η κόρη μου ενεπλάκη σε τροχαίο» ανέφερε ο πατέρας της
Δυστύχημα στο Αγρίνιο: Τι λέει ο πατέρας της 17χρονης - «Την πήγαινε στο νοσοκομείο»