Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Σάκης Τανιμανίδης: Αυτό είναι το καλύτερο 20λεπτο γυμναστικής στο σπίτι

Δεν θα χρειαστείς κανένα όργανο γυμναστικής για να μείνεις σε φόρμα

Ο Σάκης Τανιμανίδης μένει σπίτι και συνεχίζει την καθημερινή προπόνησή του, για να διατηρήσει την καλή φυσική του κατάσταση. Με ένα βίντεο που κοινοποίησε στο instagram παρακινεί όλους τους followers του να σηκωθούν από τον καναπέ και να ξεκινήσουν να γυμνάζονται.

Ο ίδιος εξηγεί στην ανάρτησή του: «Η 20λεπτη προπόνηση μου στο σπίτι, χωρίς όργανα.

Είμαστε κλεισμένοι μέσα, αλλά έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο... ιδανικές συνθήκες για γυμναστική στο σπίτι, για να βγούμε από αυτήν την καραντίνα τούμπανα!

Εδώ σας δείχνω μια δική μου μέρα γυμναστικής, αρκετά απλή (αλλά έντονη) και χωρίς εξτρά μηχανήματα:

  • 3 σούπερ σετ: 20-30 Κάμψεις και 20-25 Squats
  • 3 σούπερ σετ: 30-40 Shoulder taps και 10-15/πόδι Bulgarian squats
  • 3 σούπερ σετ: 15-25 Κάμψεις κλειστή "λαβή" και 30-40 Κοιλιακούς

Κάνουμε την κάθε 2άδα συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα και μετά 30-45'' διάλειμμα πριν συνεχίσουμε ξανά στην 2άδα. π.χ. Κάνουμε κάμψεις, αμέσως squat, μετά διάλειμμα. Ξανά κάμψεις και squat, μετά διάλειμμα, κτλ.

Τις επαναλήψεις τις προσαρμόζετε ανάλογα με το επίπεδό σας. Σημασία έχει να νιώσετε πίεση στις τελευταίες επαναλήψεις του κάθε σετ.

Ξέχασα βέβαια να σας πω το πιο δύσκολο κομμάτι της προπόνησης... να πάρετε την απόφαση να γυμναστείτε! Όλα στο μυαλό μας είναι, σηκωθείτε!».

Δείτε το βίντεο και μείνετε σε φόρμα με μόλις 20 λεπτά γυμναστική!

View this post on Instagram

Είμαστε κλεισμένοι μέσα, αλλά έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο...ιδανικές συνθήκες για γυμναστική στο σπίτι, για να βγούμε από αυτήν την καραντίνα τούμπανα!⁣⁣ 💪 Εδώ σας δείχνω μια δική μου μέρα γυμναστικής, αρκετά απλή (αλλά έντονη) και χωρίς εξτρά μηχανήματα:⁣⁣ ⁣ - 3 σούπερ σετ: 20-30 Κάμψεις και 20-25 Squats⁣⁣ - 3 σούπερ σετ: 30-40 Shoulder taps και 10-15/πόδι Bulgarian squats⁣⁣ - 3 σούπερ σετ: 15-25 Κάμψεις κλειστή "λαβή" και 30-40 Κοιλιακούς⁣⁣ ⁣ Κάνουμε την κάθε 2άδα συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα και μετα 30-45'' διάλειμμα πριν συνεχίσουμε ξανά στην 2άδα. Π.χ. Κάνουμε κάμψεις, αμέσως squat, μετά διάλειμμα. Ξανά κάμψεις και squat, μετά διάλειμμα, κτλ.⁣⁣ Τις επαναλήψεις τις προσαρμόζετε ανάλογα με το επίπεδό σας. Σημασία έχει να νιώσετε πίεση στις τελευταίες επαναλήψεις του κάθε σετ. ⁣⁣ ⁣ Ξέχασα βέβαια να σας πω το πιο δύσκολο κομμάτι της προπόνησης...να πάρετε την απόφαση να γυμναστείτε! Όλα στο μυαλό μας είναι, σηκωθείτε! ⁣⁣ #homegym #mytraining #noexcuses

A post shared by Sakis Tanimanidis (@sakiswp) on

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ