Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner
Πλακιάς: «Όποιος νομίζει ότι η σύνθεση του δικαστηρίου δεν είναι καλή να μην έρθει»
«Πιστεύω στην ελληνική δικαιοσύνη και από εκεί και πέρα με τα όπλα μου και ό,τι μπορώ να κάνω και ό,τι μπορώ θα το κάνω μόνος μου» είπε
Πλακιάς: «Όποιος νομίζει ότι η σύνθεση του δικαστηρίου δεν είναι καλή να μην έρθει»