Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μεγάλη αλυσίδα ζαχαροπλαστείων ανοίγει 2 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη!

Η MADO κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά από τη Θεσσαλονίκη, ανοίγοντας δυο καταστήματα στο κέντρο της πόλης...

Από τη Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά η μεγαλύτερη αλυσίδα ζαχαροπλαστείων της Τουρκίας, η MADO, που είναι εξειδικευμένη στο προϊόν του παγωτού.

Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας αναμένεται να ανοίξει στο τέλος του μήνα στην οδό Βενιζέλου 8 ενώ το δεύτερο, το οποίο θα είναι μεγαλύτερο, θα βρίσκεται στη Λεωφόρο Νίκης και θα ανοίξει λίγο μετά την Πρωτοχρονιά.

Όπως αναφέρει στο typosthes.gr  ο Στέφανος Χατζημανώλης, υπεύθυνος ανάπτυξης και διαχειριστής της εταιρίας στην Ελλάδα, η εταιρία έρχεται να προσφέρει μια «διαφορετική εμπειρία» παγωτού, αλλά και παραδοσιακά γλυκά όπως το κιουνεφέ, το οποίο μάλιστα θα παρασκευάζεται «ζωντανά» μπροστά στον πελάτη. Παράλληλα θα προσφέρονται και ροφήματα, όπως το τσάι και το σαλέπι, που θα παρασκευάζονται με τον παραδοσιακό τρόπο.

Ειδικότερα, όπως λέει ο κ. Χατζημανώλης, το παγωτό της εταιρίας είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προϊόν το οποίο παρασκευάζεται από κατσικίσιο γάλα και σαλέπι. «Οπότε είναι μια εντελώς διαφορετική κατηγορία παγωτού η οποία μέχρι τώρα δεν υπήρχε στην ελληνική αγορά», όπως τονίζει. Παράλληλα σχετικά με το κιουνεφέ σημειώνει ότι «η διαφορά του σε σχέση με ότι υπάρχει ή υπήρχε μέχρι τώρα είναι ότι παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη, δηλαδή ψήνεται μπροστά του».

Στο μεγάλο κατάστημα στη Λ. Νίκης θα υπάρχουν και τραπεζάκια (120 θέσεις) ενώ το κατάστημα της Βενιζέλου θα είναι take away. Και στα δύο καταστήματα θα απασχοληθούν πάνω από 50  άτομα, ενώ η συνολική επένδυση της εταιρίας ξεπέρασε τις 700.000 ευρώ.

Γιατί από τη Θεσσαλονίκη

Η επιλογής της Θεσσαλονίκης έγινε σύμφωνα με τον κ. Χατζημανώλη, ο οποίος είναι επιχειρηματίας του τουρισμού και μέλος του Δ.Σ. του Ελληνοτουρκικού Επιμελητηρίου Β. Ελλάδας, λόγω της αυξανόμενης τουριστικής κινησης στη Θεσσαλονίκη από πολλές εθνικότητες αλλά και εξαιτίας του γεγονότος ότι η Θεσσαλονίκη είναι, όπως λέει, το «εργαστήριο» επιτυχίας ή αποτυχίας κάθε καινούριας γεύσης στην Ελλάδα. «Είναι ιδιαίτερα απαιτητικό το κοινό της Μακεδονίας οπότε υπ’ αυτήν την έννοια, εάν πετύχει κάτι εδώ, μπορεί πολύ ευκολότερα να δοκιμαστεί και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Θέλαμε λοιπόν να το κάνουμε από εδώ και όχι από την Αθήνα, παρόλο που από την Αθήνα θα ήταν πιο εύκολο γιατί έχει Κωνσταντινουπολίτες πρώτης γενιάς, πολλούς περισσότερους επισκέπτες από διαφορετικά σημεία του κόσμου και κυρίως από Αραβικές χώρες που εκτιμούν πάρα πολύ το κιουνεφέ ως γλύκισμα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Στόχος της εταιρίας, που διαθέτει 400 καταστήματα σε Τουρκία και σε πολλές χώρες της Μέσης και της Άπω Ανατολής, (Ινδονησία, Μαλαισία, Κίνα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Ντουμπάι, Μπαχρέιν κ.ά.) είναι μέσα στο 2017 να ξεκινήσει συνεργασία με κάποιο κατάστημα στην Αθήνα και αργότερα να επεκταθεί σε Κρήτη και άλλα σημεία της Ελλάδας.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ