«Οι γενναίες εκπτώσεις δεν δελεάζουν τους καταναλωτές» σημειώνει, τονίζοντας ότι η ενδιάμεση φθινοπωρινή εκπτωτική περίοδο δεν ανακούφισε ούτε στο ελάχιστο τους ιδιοκτήτες των εμπορικών καταστημάτων. «Κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος» λέει και προσθέτει: «Επειδή κυκλοφορεί κόσμος στην Τσιμισκή, δεν σημαίνει ούτε ότι ψωνίζει, ούτε ότι πάει καλά η αγορά. Αν πάμε μια βόλτα στην αγορά της Τούμπας, που είναι μεγάλη και είναι και δίπλα στο κέντρο της πόλης, ζήτημα αν θα βρούμε έναν καταναλωτή, όχι να ψωνίζει, αλλά να κοιτάζει τις βιτρίνες».
Ο κ. Φιλιππίδης κάνει λόγο για «μαύρα χάλια» στην αγορά. «Ζορίζονται οι καταστηματάρχες στο κέντρο της πόλης, αλλά οι υπόλοιποι στις περιφερειακές αγορές... χτυπάνε μύγες». Διατυπώνει, δε, την εκτίμηση ότι τελικά δεν αποκλείεται πανελλαδικά να κατεβάσουν ρολά περισσότερες από 20.000 επιχειρήσεις έως το τέλος του χρόνου και να δημιουργηθούν ακόμα περισσότεροι άνεργοι. Υπενθυμίζει ότι από την αρχή της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, κατέβασαν ρολά περισσότερες από 250.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις.