Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Εγκαίνια για το νέο κατάστημα My market στην πόλη! (ΦΩΤΟ)

Περαιτέρω ισχυροποίηση της 100% ελληνικής αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα ...

Τα εγκαίνια του νέου καταστήματός της στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε σήμερα η 100% ελληνική αλυσίδα My Market. Το νέο κατάστημα βρίσκεται επί της οδού Λαγκαδά 163 με άνετη πρόσβαση και υπαίθριο χώρο στάθμευση 22 θέσεων. Πλήθος κόσμου έκανε σήμερα τα ψώνια του στους σύγχρονους χώρους πώλησης 1.200 τ.μ., αλλά και γευστικές δοκιμές υπό τους ήχους μουσικής. Πρόκειται για το δέκατο κατάστημα My Market του ομίλου ΜΕΤRΟ που λειτουργεί στην πόλη της Θεσσαλονίκης και το πρώτο που ανοίγει ως My Market.

Το 2016, η νέα εποχή της εταιρίας, μετά την απόκτηση της αλυσίδας Βερόπουλος, είχε ως αποτέλεσμα τη λειτουργία My Market στη Θεσσαλονίκη μέσα από ένα ήδη υπάρχον δυναμικό δίκτυο εννέα καταστημάτων σε νευραλγικά σημεία της πόλης. Τρία από τα καταστήματα αυτά έχουν ήδη ανακαινισθεί πλήρως και εγκαινιάζονται τον προσεχή μήνα, ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν ενταχθεί σε χρονοδιάγραμμα ανακαίνισης το οποίο εξελίσσεται ταχύτατα και με επιτυχία. Συνολικά το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας -το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη (2016-2018)- για ανακαινίσεις καταστημάτων του νεοαποκτειθέντος δικτύου και νέα σημεία, φτάνει τα 120 εκατ. ευρώ. Η ενδυνάμωση της παρουσίας της αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία με ιδιαίτερη σημειολογική σημασία και προγραμματισμό επενδύσεων σε βάθος χρόνου. Όπως δήλωσε στο typosthes.gr ο Διευθυντής Marketing της My Market κ. Δημήτρης Χατζηγιάννης υπάρχει πλάνο επέκτασης στη Θεσσαλονίκη με νέα καταστήματα. Εξάλλου, μεγάλη επένδυση αποτελεί και η πρόσφατη απόκτηση του υπερσύγχρονου Κέντρου Διανομής στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης.

«Ώς μια 100% ελληνική αλυσίδα, τα My Market, έχουν ως απόλυτη προτεραιότητα να στηρίζουν συνειδητά και με συνέπεια τα ελληνικά νοικοκυριά, προσφέροντας τους μεγάλη ποικιλία προϊόντων στην καλύτερη ποιότητα, ποικιλία και φυσικά στη χαμηλότερη δυνατή τιμή», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Μεγάλη έμφαση, δίνεται και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Στη συντριπτική πλειοψηφία όπως μας είπε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, επιλέγονται Έλληνες προμηθευτές, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι ο όμιλος συνεργάζεται με πάνω από 100 παραγωγούς από τη Β. Ελλάδα. Στις καινοτομίες του καταστήματος και το QR Code, που βρίσκεται στα προϊόντα μαναβικής.

Σκανάροντας το σημείο με smartphone οι καταναλωτές μπορούν να δουν αναλυτικές πληροφορίες για τον παραγωγό, τη συσκευασία, τη διακίνηση κ.λπ. Επίσης, στο πλαίσιο των «πράξεων ευθύνης» η αλυσίδα αναφέρει ότι εάν βρεθεί ληγμένο τρόφιμο στα ράφια, δίνονται στο καταναλωτή δύο ίδια προϊόντα δωρεάν, ενώ εάν βρεθεί ασυνέπεια στην τιμή, η διαφορά του επιστρέφεται στο δεκαπλάσιο.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία METRO, συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη με Βορειοελλαδική καταγωγή, ήταν ανέκαθεν και παραμένει αμιγώς Ελληνικών συμφερόντων. Ιδρύθηκε το 1976. Στη Θεσσαλονίκη είναι παρούσα και με τα Metro Cash & Carry σε Πυλαία, Καλοχώρι και Ωραιόκαστρο.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Επί ποδός ο Δήμος για τις νεροποντές
Έντονες και μικρής διάρκειας όπως προβλέπεται για αυτή την περίοδο οι βροχοπτώσεις - Οι σχάρες και οι αγωγοί ήταν καθαροί για να δεχτούν μεγάλες...
Θεσσαλονίκη: Επί ποδός ο Δήμος για τις νεροποντές