Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Τι προβλέπεται σε τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Ν. Παππά

Με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης, παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες, (αντί για 1-10-2016 σε 1-4-2017) η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η παράταση κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έρευνα: Ποια επαγγέλματα ευνοούν το μέλλον της... εγκεφαλικής μας υγείας
Έρευνα ρίχνει φως στον πιθανό προστατευτικό ρόλο των επαγγελμάτων που διεγείρουν το μυαλό έναντι του κινδύνου εμφάνισης άνοιας σε μετέπειτα στάδιο...
Έρευνα: Ποια επαγγέλματα ευνοούν το μέλλον της... εγκεφαλικής μας υγείας
Εκατοντάδες «ανοιχτές» θέσεις για επιστήμονες πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη
Το 8ο TechSaloniki που θα πραγματοποιηθεί στις 17-18 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής δίνει τη δυνατότητα απευθείας γνωριμίας υποψηφίων με εταιρείες
Εκατοντάδες «ανοιχτές» θέσεις για επιστήμονες πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη