Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις μπορούν να πετύχουν στη διεθνή αγορά»

Τονίστηκε στο Συνέδριο Μάνατζμεντ της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)

«Πιστεύουμε ότι οι Ελληνικές Επιχειρήσεις Μπορούν να πετύχουν στην διεθνή αγορά, εάν ψάξουν νέες αγορές σαν στρατηγική επιλογή και όχι σαν προσωρινό καταφύγιο σε εποχή κρίσης»,  τόνισε ο  κ. Απόστολος Αιγυπτιάδης, πρόεδρος Δ.Ε. του Τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ και της Οργανωτικής Επιτροπής του 13ου «Αριστοτέλη», εξηγώντας την επιλογή του κεντρικού θέματος του Συνεδρίου  «GREEK POSSIBLE: Το Μάνατζμεντ της Ανάπτυξης και της Επιτυχίας των Ελληνικών Επιχειρήσεων στην Παγκόσμια Οικονομία».

Το βήμα του «Αριστοτέλη», ένα συνέδριο - ορόσημο για το ελληνικό μάνατζμεντ,  διάλεξε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, για να ανακοινώσει μία πρωτοβουλία της ΕΕΔΕ για να φέρει κοντά το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχεία της χώρας, το ανθρώπινο δυναμικό της, με τις επιχειρήσεις.

«Πρέπει να σταματήσουμε το brain drain. Ξεκινάμε στην ΕΕΔΕ το «Οι Νέοι Μπροστά» ένα νέο πρόγραμμα και ζητάμε τη συνεργασία των επιχειρήσεων, θέλουμε partners για να το υλοποιήσουμε . Με αυτό, οι  καλύτεροι νέοι απόφοιτοι των Πανεπιστημίων μας, αφού περάσουν από σεμινάρια στην ΕΕΔΕ, θα βρίσκουν μόνιμη απασχόληση, για ένα χρόνο, σε εταιρείες – partners».

Τη διοργάνωση του μακροβιότερου και πλέον επιτυχημένου Συνεδρίου Μάνατζμεντ στην Ελλάδα, χαιρέτισαν η αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, ο εκπρόσωπος της υφυπ. Εσωτερικών για τη Μακεδονία- Θράκη, κ. Kώστας Καρπουχτσής, ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης κ. Πέτρος Λεκάκης και ο βουλευτής  Θεσσαλονίκης της ΝΔ και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει» κ. Σταύρος Καλαφάτης.

Οι Έλληνες πρέπει να δουλέψουν για το «Γίνεται Project»

Οι Έλληνες πρέπει να πετύχουν, μπορούν να πετύχουν και το μόνο εμπόδιο ανάμεσα στον Έλληνα και την επιτυχία, είναι η αρνητική νοοτροπία του «δεν γίνεται», υποστήριξε ο brand strategist και επικεφαλής της FELIX BNI κ. Πήτερ Οικονομίδης, προτείνοντας την εφαρμογή του «Γίνεται Project».

«Πρέπει να «Φτιάξουμε την Ελλάδα», δεν έχουμε μπροστά μας ένα «GREEK POSSIBLE», έχoυμε ένα «GREEK IMPERATIVE», όχι μια δυνατότητα, αλλά μια υποχρέωση. Είμαστε έξυπνοι οι Έλληνες, να σκεφθούμε στρατηγικά, να οργανωθούμε, να δείξουμε αισιοδοξία  και επιμονή για να πετύχουμε τους στόχους μας» τόνισε ο ομιλητής προσθέτοντας, κάνοντας και τη σύνδεση με τον Συνέδριο, ότι με τον Αριστοτέλη, έχουμε οι Έλληνες τον πρώτο και μάλλον και τον τελευταίο μεγάλο φιλόσοφο σε θέματα Επικοινωνίας.

«Ο Αριστοτέλης» είπε ο Πήτερ Οικονομίδης, «μίλησε για λόγο και μίλησε και για ήθος. Όπου βλέπουμε επιτυχίες, υπάρχει ήθος από πίσω και για να Φτιάξουμε ξανά την Ελλάδα, χρειαζόμαστε αυτές τις δύο αξίες».

Παίρνοντας το λόγο ο πρόεδρος του ΣΒΒΕ κ. Αθανάσιος Σαββάκης, αναφέρθηκε στη μεγάλη διεθνή συζήτηση που γίνεται για την παγκοσμιοποίηση λέγοντας ότι η παγκοσμιοποίηση αποτελεί την μεγαλύτερη ελευθερία στην οικονομική πρωτοβουλία αλλά και την απάντηση, με δημιουργικές λύσεις, στα προβλήματα της παγκόσμιας κοινότητας. Σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει, είπε ο κ. Σαββάκης, να συζητήσουμε την προοπτική των ελληνικών επιχειρήσεων, των εξωστρεφών, που πλέον σκέπτονται πιο στρατηγικά και διεκδικούν θέση στη διεθνή αγορά.

Go Global με τους καλύτερους της διεθνούς αγοράς

Η εταιρεία ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, διαφήμισης και επικοινωνίας,  ADMINE A.E. , σήμερα με γραφεία σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λευκωσία και Πόρτο, το 2011 έκανε τη στρατηγική της επιλογή για διεθνή ανάπτυξη και τώρα συζητάει για ένα νέο άνοιγμα, σε μία ακόμη αγορά, το 2017. Όπως είπε ο κ. Τηλέμαχος Μαυράκης, «επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τις εταιρείες που είναι street fighters, με αυτούς που θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο που σκέπτεται ο καταναλωτής. Επιλέξαμε να βρισκόμαστε στην αιχμή της επικοινωνιακής τεχνολογίας,  να πάμε για τα μεγάλα ονόματα  που απευθύνονται στον hyper connected consumer. Με την ΑDMINE αξιοποιούμε τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της κάθε χώρας που δραστηριοποιούμαστε, λόγος για τον οποίο υπογράψαμε ΜoU με Πανεπιστήμια». 

Η Ελλάδα είναι αναγνωρίσιμη δύναμη στον τουρισμό και αυτό όχι κυρίως λόγω των υποδομών, αλλά λόγω του ιδιαίτερου τρόπου που οι Έλληνες προσφέρουν το λεγόμενο hospitality. O ελληνικός καιρός, το ελληνικό χαμόγελο, ο παράγων άνθρωπος είναι ο σημαντικότερος στον τουριστικό κλάδο, υποστήριξε κ. Αθανάσιος Πανταζής, γεν. δ/ντής του PORTO PALACE HOTEL.

«Η επιτυχία στο εξωτερικό απαιτεί συγκεκριμένο στόχο, κατανόηση των ανθρώπων, αλλά και δυνατότητα να εμπνεύσεις όραμα στους συνεργάτες σου», είπε ο κ. Πανταζής προσθέτοντας ότι «ο Έλληνας, στον τουρισμό, αποτελεί από μόνος του καινοτομία στον κλάδο».

Στις διεθνείς συνεργασίες, τις επενδύσεις σε υποδομές και υπερσύγχρονα συστήματα διαχείρισης φορτίων και στην αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, βρίσκεται το μυστικό της επιτυχίας της  Goldair Cargo αλλά και του ομίλου Goldair, όπως είπε ο γεν.δ/ντης  βορ. Ελλάδος της  Goldair Cargo κ. Κώστας Αναγνωστόπουλος.

Διεθνή Δίκτυα και ανάπτυξη των Μεταφορών

Η Goldair, με 3.500 ενεργούς πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό, την τελευταία δεκαετία κατευθύνει το 50% των ετησίων κερδών σε επενδύσεις. Η Goldair έχοντας ενώσει δυνάμεις με τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους, με την Rail Cargo Logistics Goldair,  μπαίνει από 1/1/2017 στην έλξη και τη μεταφορά εμπορευμάτων με το σιδηρόδρομο, ενώ μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση του Ομίλου στις μεταφορές προβλέπεται ότι θα  δώσει η δημιουργία του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο και η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Το να εξάγουμε πλέον δεν αρκεί, οι ελληνικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν διεθνή παρουσία, κάτι που απαιτεί  σωστό σχεδιασμό σε μία εποχή που αλλάζει το προφίλ των επιχειρήσεων , με το μέσο όρο ζωής να έχει μειωθεί δραστικά ακόμη και για τις μεγάλες εταιρείες ( σ.σ 500’ς των S&P) , ενώ έχουν κάνει δυναμικά την εμφάνισή τους οι  start ups . Η επιτυχία, τόνισε ο κ. Νάρκισσος Γεωργιάδης της EXECON EXECUTIVE CONSULTANTS, πρέπει πάντοτε να βλέπει την ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων και όχι μόνο τα κόστη και τη μείωση των ζημιών.

Τον τρόπο για να μπορέσει να εισδύσει στην διεθνή αγορά Πληροφορικής, στο software, παρουσίασε ο κ. Μενέλαος Μακρυγιάννης της SIEBEN EΠΕ, λέγοντας ότι οδός προσέγγισης  αποτέλεσε το cloud και οι μηχανές αναζήτησης ( π.χ. google), μέσω των οποίων οι ενδιαφερόμενοι κάνουν download των λύσεων πληροφορικής για εταιρικούς πελάτες.

Η ΑΜD Telecom, με το 95% των πωλήσεων της να γίνονται στο εξωτερικό, έχει επεκταθεί μέσω θυγατρικών σε Ισπανία, Ιταλία, Ρωσία , Ινδία και Περού, ενώ ήδη μέσα στο 2016 επεκτάθηκε και στη Λατινική Αμερική σε περίοδο που συζητάει ένα σημαντικό deal ύψους 1,8 εκατ με όμιλο κινητής τηλεφωνίας.  Όπως είπε ο δ/νων σύμβουλος της εταιρείας κ. Δημήτρης Ρόκος, το 2017 θα είναι η χρονιά που με το προϊόν Routee θα κάνει το εμπορικό άνοιγμα στις ΗΠΑ, ενώ έκλεισε την ομιλία του διατρανώνοντας την πίστη του στον Έλληνα επιχειρηματία που ξεχωρίζει για την συνδυαστική , out of the box, σκέψη του. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός
«Αυτές τις ώρες είναι απαραίτητη η συνεργασία» Κράτους και Εκκλησίας είπε από το Δήλεσι πριν τη συνάντηση με Μητσοτάκη
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός