Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Προτιμήστε τις τοπικές αγορές»

Ενημερωτική καμπάνια προβολής και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης

Ενημερωτική καμπάνια προβολής και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών για να προτιμούν τις τοπικές αγορές και τους παραδοσιακούς επαγγελματίες και για τα πασχαλινά ψώνια, προωθεί το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Το ΕΕΘ, στο διαφημιστικό σποτ που θα παίξει σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της πόλης, καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, τονίζει τα πλεονεκτήματα που έχουν οι καταναλωτές όταν κάνουν τις αγορές τους από τους παραδοσιακούς επαγγελματίες και τις τοπικές αγορές.

«Κάνουμε έκκληση σε όλους τους πολίτες να στηρίξουν το παραδοσιακό, στεγασμένο εμπόριο που τόσο έχει πληγεί από την κρίση. Άλλωστε, αυτό είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών. Είναι βέβαιο, ότι από τους επαγγελματίες θα απολαύσουν τα ποιοτικότερα προϊόντα και στις ανταγωνιστικότερες τιμές! Πολύ δε περισσότερο θα εξυπηρετηθούν με ανθρωπιά και ειλικρινές ενδιαφέρον και χαμόγελο, καθώς αυτό ισχύει στην Πατρίδα μας από τα αρχαία χρόνια. Ο επαγγελματίας της γειτονιάς είναι άνθρωπος με τον οποίο μεγαλώσαμε μαζί του και δίνει καθημερινά εξετάσεις! Όχι σαν τα απρόσωπα χαώδη καταστήματα των πολυεθνικών», τονίζει, με την ευκαιρία της καμπάνιας ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί