Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δράσεις για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κ. Μακεδονίας

Το πρόγραμμα προβολής για το 2018 αγγίζει τις 500.000 ευρώ...

Δράσεις προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Κεντρικής Μακεδονίας σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό με απευθείας πτήσεις, περιλαμβάνει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας για το 2018.

Ήδη, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ειδικά θεματικά βίντεο προβάλλονται κατά τη διάρκεια των αεροπορικών ταξιδιών γνωστής εταιρείας προς τη Γερμανία, ενώ στο ίδιο πλαίσιο εξετάζονται δράσεις όπως η χρήση διαφημιστικού χώρου στο αεροδρόμιο, προκειμένου να διαφημίζονται νέες διαδρομές, εκδηλώσεις καλωσορίσματος, διαφημιστικές καταχωρήσεις στην πόλη, σε στάσεις λεωφορείων, σε λεωφορεία ή σε άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά και διαφημιστικές καταχωρήσεις προώθησης προορισμού στον τοπικό τύπο ή στο διαδίκτυο.

Παράλληλα η χαρτογράφηση, χάραξη, σηματοδότηση και πιστοποίηση των τουριστικών μονοπατιών της Κεντρικής Μακεδονίας αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς η περιήγηση και ανάβαση των μονοπατιών στο πλαίσιο του εναλλακτικού τουρισμού, είναι μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος.

Η ανάδειξη τόσο παλαιών όσο και νέων μονοπατιών εκτιμάται ότι θα ωθήσει την ανάπτυξη του εναλλακτικού φυσιολατρικού τουρισμού και θα δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στην περιοχή. Άλλωστε είναι γνωστό ότι τμήματα των ευρωπαϊκών ορειβατικών μονοπατιών Ε4 και Ε6, περνούν μέσα από περιοχές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Κατά τα άλλα, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας για το 2018 προβλέπει τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού (Τελ Αβίβ, Βελιγράδι, Βερολίνο, Μόσχα, Αθήνα, Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Παρίσι, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη, Πολωνία), σε ειδικές θεματικές εκθέσεις (Ουτρέχτη, Ναύπακτος, Στοκχόλμη Βαρκελώνη) και σε εκθέσεις μαζί με άλλους φορείς τουρισμού (Σόφια, Βουκουρέστι, Κίεβο, Λέιτσεστερ). Η Περιφέρεια επικεντρώνεται, μέσω των συμμετοχών αυτών, σε ώριμες ευρωπαϊκές αγορές (Λονδίνο, Γερμανία και Μόσχα) ενώ στοχεύει και στην ενδυνάμωση των σχέσεών της με αγορές όπως το Ισραήλ, η Γαλλία και η Πολωνία.

Εξάλλου ο σχετικός προγραμματισμός για την ερχόμενη χρονιά περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την διοργάνωση τεσσάρων ταξιδιών δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού και τη φιλοξενία τους στην Κεντρική Μακεδονία για την απόκτηση τουριστικών εμπειριών, την κάλυψη δαπανών επαγγελματιών που θα εμπλουτίσουν τη βάση δεδομένων της Περιφέρειας για τις δυνατότητες αναψυχής σε κάθε τόπο, τη διοργάνωση δράσεων ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης στους πολίτες, την παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων, δημοσιογράφων και επαγγελματιών τουρισμού και τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνή τουριστικά δίκτυα και προγράμματα.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2018 αναμένεται να εγκριθεί αύριο από το περιφερειακό συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ το ύψος των δράσεών του αγγίζει τις 500.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διεθνές Δικαστήριο: Εντολή στο Ισραήλ να αναλάβει δράσεις για τον λιμό στη Γάζα
Τα νέα μέτρα ζητήθηκαν από τη Νότια Αφρική, στο πλαίσιο της εν εξελίξει προσφυγής της με την οποία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία στη Γάζα
Διεθνές Δικαστήριο: Εντολή στο Ισραήλ να αναλάβει δράσεις για τον λιμό στη Γάζα
Θεσσαλονίκη: Πασίγνωστο μαγαζί στο κέντρο ανοίγει ξανά – Με μπιφτέκι, πατάτες κομπλέ
Ο Νίκος Νυφούδης μιλάει στον Τύπο Θεσσαλονίκης για το νέο εγχείρημα δίνοντας μας τα πρώτα insights του νέου «Τίφφανυς» στον πεζόδρομο της Ικτίνου
Θεσσαλονίκη: Πασίγνωστο μαγαζί στο κέντρο ανοίγει ξανά – Με μπιφτέκι, πατάτες κομπλέ