Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΕΚΠΟΙΖΩ: Πλήθος καταγγελιών για εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες

Για αφόρητες πιέσεις από εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες κάνουν λόγο ενώσεις καταναλωτών

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών-Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” καταγράφουν, όπως αναφέρουν, πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, "αναφορικά με τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες τους καλούν να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ."

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” επανέρχονται για πολλοστή φορά στο θέμα τούτο και ζητούν την άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης, "ώστε να παύσει η ασυδοσία, παράνομη και αθέμιτη συμπεριφορά των εν λόγω εταιρειών, σε βάρος των καταναλωτών/οφειλετών".

Ειδικότερα, όπως τονίζουν σε ανακοίνωσή τους, από τις καταγγελίες των καταναλωτών διαπιστώθηκε ότι:

- η συχνότητα όχλησης των οφειλετών υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (μια φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα

- καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με το νόμο Κατσέλη

- επικοινωνούν με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία επικοινωνίας

- καλούν στην εργασία του οφειλέτη και τον δυσφημίζουν σε τρίτα άσχετα πρόσωπα

- καλούν με απόκρυψη αριθμού, χωρίς να αναφέρουν το ονομ/μο της εταιρείας στην οποία εργάζονται, αλλά και δεν καταγράφουν τη συνομιλία

- ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” με επιστολή τους καλούν για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στην τροποποίηση αυστηροποίηση του νόμου 3758/2009 για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, "ώστε να εκλείψουν τα ως άνω απαράδεκτα φαινόμενα, καθώς και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν".

Τέλος, καλούν τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί