Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Σαρώνει» το νέο e – branch της Πειραιώς – Νέες υπηρεσίες

Το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της τράπεζας στην πόλη αλλά και στη Βόρεια Ελλάδα

Μια σύγχρονη εμπειρία τραπεζικής εξυπηρέτησης απολαμβάνουν εδώ και λίγους μήνες οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, καθώς στην καρδία της πόλης, στην οδό Τσιμισκή 80 λειτουργεί το πρώτο e-branch της τράπεζας Πειραιώς. Πρόκειται για το πρώτο στη Θεσσαλονίκη αλλά και στη Βόρεια Ελλάδα πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της τράπεζας, το οποίο ήδη γνωρίζει μεγάλη ανταπόκριση και μάλιστα από πελάτες της τράπεζας όλων των ηλικιών.

Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασαν σήμερα σε δημοσιογράφους ο κ. Στέφανος Μυτιληναίος, Γενικός  Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς  και ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, Επικεφαλής Δικτύου Βόρειας Ελλάδας της Τράπεζας.

peiraiws2.jpg

Γιώργος Γεωργόπουλος

peiraios-e-brunch5.jpg

Στέφανος Μυτιληναίος 

Το e-branch, συστεγάζεται με υφιστάμενο κατάστημα Τράπεζας, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάζουν  τα πλεονεκτήματα του e-branch με τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος.

Η μεγάλη ανταπόκριση των πελατών καταδεικνύεται από τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου για τα πρώτα έξι e-branch που λειτουργούν στην Αττική (4), την Κρήτη (1) και τη Θεσσαλονίκη και τα οποία καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν μόνο στο e-branch της Θεσσαλονίκης πραγματοποιούνται περισσότερες από 40.000 συναλλαγές το μήνα, ενώ το φυσικό κατάστημα έχει αποσυμφορηθεί σχεδόν κατά 100% σε ότι αφορά τις συναλλαγές στα ταμεία. Η Πειραιώς σχεδιάζει να διευρύνει το δίκτυο δημιουργώντας εντός του 2019 e-branch σε Χανιά, Αθήνα, Λάρισα και Γιάννενα.

Τι υπηρεσίες προσφέρει

Όπως επισημάνθηκε από τα στελέχη της τράπεζας, το e-branch διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα (Καθημερινές 8-8.30 και Σάββατο 10-5).

Ειδικότερα, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το «Ταμείο από Απόσταση», εκτελώντας γρήγορα και εύκολα πληθώρα συναλλαγών  μέσω video κλήσης με ταμία ο οποίος εμφανίζεται στην οθόνη και τους καθοδηγεί για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν.

peiraiws.jpg

Επίσης, μπορούν να κάνουν οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank) και πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου. Ακόμη υπάρχουν μηχανήματα για ενημέρωση βιβλιαρίου, και για έκδοση prepaid gift καρτών, μηχάνημα κατάθεσης κερμάτων κ.ά.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένα από τα καινοτόμα μηχανήματα έχουν κατασκευαστεί από την ελληνική εταιρία Printec. 

Στο καλαίσθητο χώρο του e-branch μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν στην digital corner ηλεκτρονικές συσκευές (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας και τα προϊόντα της, ενώ στο τάμπλετ τα παιδιά μπορούν να παίξουν εκπαιδευτικά παιχνίδια όσο οι γονείς τους διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους.

peiraios-e-brunch6.jpg

Σημαντικό είναι επίσης ότι στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

-Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.

-Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.

-Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Να σημειωθεί ότι οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

peiraios-e-brunch3.jpg

Λύσεις οικονομικού προγραμματισμού

Στη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης στη Θεσσαλονίκη έγινε αναφορά και στις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, που προσφέρουν λύσεις οικονομικού προγραμματισμού (PFM – personal financial management) για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες. 

Στη νέα winbank ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση:

-Όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του.

-Αυτόματη ένταξη όλων των συναλλαγών σε κατηγορίες, ανάλογα με την φύση τους (Μετρητά, Υγεία, Σπίτι, Ψυχαγωγία, Υποχρεώσεις, Ψώνια, Μετακίνηση και Έσοδα).

-Παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, τόσο για τον τρέχοντα μήνα, αλλά και για προηγούμενους μήνες

-Δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης.

-Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικών στόχων αποταμίευσης, και παρακολούθησης της πορείας τους.

Ταυτόχρονα, ο πελάτης έχει την ευχέρεια να προσαρμόζει τα δεδομένα στις δικές του ανάγκες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν πραγματικά προσωποποιημένο οικονομικό προγραμματισμό.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΣΥΡΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΥΡΕΤΕ ΔΕΞΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ