Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Αλλαγές στη φορολοταρία - Λιγότεροι νικητές, περισσότερα χρήματα

Οι αλλαγές που ετοιμάζουν οι επιτελείς του υπουργείου Οικονομικών

Σε ριζική αναδόμηση της φορο-λοταρίας προχωρά το υπουργείο Οικονομικών. Οι επιτελείς του θεωρούν ότι το μέτρο μπορεί να αποτελέσει ένα ουσιαστικό επιπλέον κίνητρο για τους φορολογούμενους προκειμένου να πληρώνουν περισσότερο με τραπεζικά μέσα, όπως είναι οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.

Όπως αναφέρει το Capital.gr, στην παρούσα μορφή της η φορολοταρία έχει, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, δοκιμαστεί και αποτύχει καθώς δεν έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως ουσιαστικό κίνητρο για ηλεκτρονικές πληρωμές. Τα προβλήματα που έχουν διαπιστώσει στο υπουργείο Οικονομικών αναφορικά με τη φορολοταρία είναι τα εξής:

  • τα χρηματικά έπαθλα είναι πολύ μικρά και δεν δελεάζουν τους φορολογούμενους για να πληρώσουν με κάρτες. Όπως λένε χαρακτηριστικά στο ΥΠΟΙΚ, "και να κερδίσει κάποιος δεν σημαίνει ότι αυτό θα αλλάξει τη ζωή του"
  • υπάρχει επικοινωνιακό έλλειμμα στη φορολοταρία, δηλαδή οι φορολογούμενοι ουσιαστικά έχουν ξεχάσει το μέτρο και απλώς "όποτε θυμούνται εισέρχονται στην εφαρμογή για να πληροφορηθούν αν είναι μεταξύ των τυχερών"

Οι αλλαγές

Για να αντιμετωπισθούν τα παραπάνω ελαττώματα, οι επιτελείς του υπουργείου Οικονομικών σχεδιάζουν τις εξής αλλαγές:

  • λιγότερα αλλά πολύ μεγαλύτερα χρηματικά έπαθλα. Σήμερα χίλιοι τυχεροί κερδίζουν από χίλια ευρώ. Εξετάζεται οι τυχεροί να είναι πολύ λιγότεροι και όποιος κερδίσει να λαμβάνει ένα ποσό που θα κάνει τη διαφορά στη ζωή του. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να αναδεικνύονται δυο υπερτυχεροί που καθένας θα κέρδιζε κάθε μήνα  το ποσό των 500.000 ευρώ
  • οι κληρώσεις θα μπορούσαν να γίνονται σε πιο αραιά χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, αντί για κάθε μήνα θα μπορούσαν να γίνονται ανά δίμηνο και τα έπαθλα να είναι ακόμη μεγαλύτερα
  • να γίνεται μια φορά τον χρόνο (π.χ. πριν την Πρωτοχρονιά) μια υπερ-κλήρωση όπου θα δίνεται ένα πολύ μεγάλο ποσό σε έναν υπερτυχερό
  • να πραγματοποιείται επικοινωνιακή εκστρατεία διαφήμισης της φορο-λοταρίας που θα ξεδιπλώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα  
  • να δίνονται και μη χρηματικά έπαθλα, όπως ΙΧ και ακίνητα.

Πηγή: Capital.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ