Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μασούτης, Κορωνοϊός: Τηλεφωνικές παραγγελίες από τα σούπερ – μάρκετ

Γ. Συμεωνίδης (Δ/ντης πωλήσεων ΜΑΣΟΥΤΗΣ ΑΕ ): Έρχεται πανελλαδικό call center για τα σούπερ μάρκετ Μασούτης – «Θα έπρεπε να φιλάμε τα χέρια των εργαζομένων»

«Θα δημιουργήσουμε ένα call center, ένα τηλεφωνικό κέντρο, μ΄ένα νούμερο, γι΄αυτό το διάστημα… νομίζω θα το ξεκινήσουμε από Δευτέρα. Από όλη την Ελλάδα, όπου έχουμε μαγαζιά, θα μπορούν να γίνονται, είτε τηλεφωνικές παραγγελίες, είτε παραγγελίες ηλεκτρονικές, είτε ακόμα να δίνεται η παραγγελία να ετοιμάζεται και να έρχεται ο ενδιαφέρομενος μόνο για την παραλαβή”, δήλωσε ο Γιάννης Συμεωνίδης, διευθυντής Πωλήσεων της εταιρίας “ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε”, μιλώντας στο Radio North 98 και στην εκπομπή “Βεράντα Αριστοτέλους”.

Ο κ. Συμεωνίδης επεσήμανε ότι από αύριο θα υπάρχουν αντισηπτικά σε όλα τα σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας ότι και τα γάντια μιας χρήσης παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων μέχρι και 1000%.

Ξεχωριστή μνεία έκανε για όλους εκείνους τους υπαλλήλους, που εργάζονται όχι μόνο στα σούπερ μάρκετ, αλλά σ΄ολόκληρη την αλυσίδα τροφοδοσίας: «Δεν είναι μόνο αυτά τα παιδιά, που εργάζονται στα ταμεία, ή ζυγίζουν τα προϊόντα, ή γεμίζουν τα ράφια. Υπάρχει από πίσω μια μεγάλη ομάδα, στις αποθήκες, οι οδηγοί, οι προμηθεύτριες εταιρίες, η βιομηχανία, που αυτόν τον καιρό έχουν όλοι υπερβάλλει εαυτούς και αξίζουν συγχαρητηρίων.»

Σ αυτές τις δύσκολες ώρες, τόνισε ότι «όλες οι εταιρείες πρέπει να είναι δίπλα στο προσωπικό, όχι μόνο στα εύκολα, αλλά και στα δύσκολα» αναφέροντας ότι η ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε έχει ήδη προχωρήσει σε έγκριση μπόνους για τους εργαζόμενους: « Και παραπάνω ώρες δούλεψαν τα άτομά μας, και τα κουράσαμε παραπάνω. Ο κ. Γιάννης Μασούτης ήδη ανακοίνωσε ένα μπόνους στους εργαζόμενους. Το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να βγούμε να τους πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μας, δεν ξέρω αν φτάνει το μπόνους, ίσως θα έπρεπε να τους φιλάμε τα χέρια. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ που είμαι στην πρώτη γραμμή της Διοίκησης.»

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ