Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αγορές on – line: Αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier

Οι οδηγίες που δίνει στους καταναλωτές η γενική γραμματέας του ΚΕΠΚΑ

Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι  καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών. Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.

Δείτε αναλυτικά τις οδηγίες που δίνει η κα. Κεκελέκη.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ryanair: Κατηγορεί Ελλάδα και άλλες 4 χώρες - «Φταίνε για 90% των καθυστερήσεων»
«Το πρόβλημα είναι ότι οι υπηρεσίες τους είναι κρατικά μονοπώλια, χωρίς λογοδοσία, και δεν ενδιαφέρονται ούτε για τους επιβάτες ούτε για τις...
Ryanair: Κατηγορεί Ελλάδα και άλλες 4 χώρες - «Φταίνε για 90% των καθυστερήσεων»