Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα δράση του ΕΣΠΑ «e-λιανικό» - Οι προϋποθέσεις συμμετοχής

Τι επισημάνθηκε σε εκδήλωση του ΕΒΕΘ, του ΕΣΘ και του Συνδέσμου Συμβούλων Επιχειρήσεων

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή της πανδημίας και η δράση του ΕΣΠΑ «e-λιανικό» βρέθηκαν στο επίκεντρο διαδικτυακής εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε χθες από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και τον Σύνδεσμο Συμβούλων Επιχειρήσεων.

Χαιρετισμούς στην έναρξη της εκδήλωσης έκαναν ο Ά Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, κ. Εμμανουήλ Βλαχογιάννης και ο Πρόεδρος του ΕΣΘ, κ. Παντελής Φιλιππίδης.

Το e-commerce πριν και κατά την διάρκεια της πανδημίας, καθώς και την λειτουργικότητα ενός σύγχρονου e-shop και τη συμβατότητά του με τις πρακτικές click away / click in shop, ανέλυσε ο κ. Βασίλης Ζαμπέτογλου, Sales Director της εταιρείας Astrolabs.

Σε θέματα digital marketing και στις τεχνικές προώθησης ενός e-shop για πετυχημένες πωλήσεις εστίασε ο κ. Αλέξανδρος Μανουσακίδης, Digital Marketing Director της εταιρείας Astrolabs.

Ενόψει της αναμονής για την προκήρυξη της νέας δράσης του ΕΣΠΑ ‘’e-λιανικό’’, ο κ. Αλέξανδρος Μπουζούδης, υπεύθυνος αναπτυξιακών προγραμμάτων και εκπαίδευσης της Alpha Plan Consultants, πληροφόρησε τους ενδιαφερόμενους, αναφορικά με τα δεδομένα της προδημοσίευσης της δράσης, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί έως σήμερα.

Ανέφερε ότι, πιθανά θα αλλάξει ο τρόπος της υποβολής των αιτημάτων καθώς και της αξιολόγησης των προτάσεων.

Επισήμανε πως, δεν θα χρειαστεί με την υποβολή της αίτησης να ολοκληρωθεί το φυσικό και το οικονομικό αντικείμενο του προγράμματος, καθώς αναμένουμε μετά την δημοσίευση του οδηγού να γίνουν οι υποβολές των αιτημάτων με τον συνήθη τρόπο του ΕΣΠΑ. Στη συνέχεια αφού αξιολογηθούν με βαθμολογικά κριτήρια οι αιτήσεις, οι εγκεκριμένες επιχειρήσεις θα έχουν ένα περιθώριο 3-6 μηνών για να υλοποιήσουν το πρόγραμμα.

Επιπρόσθετα, τόνισε την ανάγκη για επιλογή αξιόπιστων συνεργατών, και του έγκυρου προγραμματισμού των ενεργειών, τόσο από τα υπουργεία και τους φορείς, όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής των επιχειρήσεων στην συγκεκριμένη Δράση είναι οι ακόλουθες:

• Να έχουν ΚΥΡΙΑ δραστηριότητα το Λιανεμπόριο (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού)

(Για τις υφιστάμενες επιχειρήσεις: ο κύριος ΚΑΔ να έχει αποκτηθεί έως 30/9/2019 & για τις νεοσύστατες ο κύριος ΚΑΔ να έχει αποκτηθεί από 1/10/2019 έως 17/11/2020).

• Εάν πρόκειται για Υφιστάμενες, να έχει σημειωθεί μείωση του τζίρου μεγαλύτερη ή ίση του 20% στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

• Να διατηρούν φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης των ειδών στο οποίο δέχονται και εξυπηρετούν πελάτες.

• Να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα από 18 Μαρτίου 2020 και εφεξής.

• Να μην εντάσσονται σε ήδη οργανωμένο ομοιόμορφο δίκτυο διανομής προϊόντων (π.χ. franchising, Shop in Shop, δίκτυο πρακτόρευσης κλπ.)

• Να έχουν ολοκληρώσει την δημιουργία ή αναβάθμιση του e-shop (υλοποίηση, τιμολόγηση, εξόφληση και λογιστικοποίηση των σχετικών δαπανών) πριν την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης.

Όσον αφορά στις προϋποθέσεις που έχουν σχέση με την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, αυτές είναι οι εξής:

• Να υπάρχει πρόσβαση για τα άτομα με αναπηρία (ΑμΕΑ) στο σύνολο των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών

• Να είναι δίγλωσσο

• Να λειτουργεί σε περιβάλλον κινητών συσκευών (mobile responsive)

  • Να συνδέεται με λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών.

Μετά το πέρας των παραπάνω εισηγήσεων ακολούθησε συζήτηση.

Τη διαδικτυακή εκδήλωση μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ