Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πρεμιέρα για τις εκπτώσεις - Ελπίδα τόνωσης για τα καταστήματα

Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Από σήμερα 10 Ιανουαρίου έως και 28 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθούν πανελλαδικά οι χειμερινές εκπτώσεις, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

Την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, δηλαδή στις 16 Ιανουαρίου, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοικτά σε όλη την επικράτεια από 11 πμ έως 8 μμ.

«Κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, με άψογη εξυπηρέτηση και σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό. Πληροφορούμε επίσης το καταναλωτικό κοινό ότι οι εταιρίες -μέλη μας έχουν λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την πιστή τήρηση όλων των υγειονομικών κανόνων», τονίζει ο ΣΕΛΠΕ στην ίδια ανακοίνωση.

Από τη μεριά του ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας εφιστούν την προσοχή των πολιτών, ώστε να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους και να μην πέσουν θύματα επιτήδειων, ενώ κρίνουν απαραίτητη την έρευνα αγοράς, ώστε να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές.

Συστήνουν επίσης, οι καταναλωτές να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες.

Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης αναμένει τόνωση της αγοράς την εκπτωτική περίοδο, διαβεβαιώνοντας ότι η πτώση στις τιμές των προϊόντων θα είναι μεγάλη, ενώ θα υπάρχουν και πολλές συμφέρουσες προσφορές αλλά και είδη για όλα τα βαλάντια.

Υπενθυμίζεται ότι, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την επιβεβλημένη αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών, που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον η μειωμένη τιμή αφορά σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού. Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή στους καταναλωτές, πρέπει να είναι απόλυτα ακριβής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Λιγότερες διαγραφές, αλλά και εγγραφές το πρώτο εξάμηνο για το ΒΕΘ
«Δεν επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις για αύξηση των λουκέτων λόγω της ενεργειακής κρίσης» τονίζει το Επιμελητήριο
Θεσσαλονίκη: Λιγότερες διαγραφές, αλλά και εγγραφές το πρώτο εξάμηνο για το ΒΕΘ
Η Ίος απέκτησε νέο έθιμο: Πίνεις σφινάκι και σε… χαστουκίζει η μπαργούμαν! (VIDEO)
Σε κάποια μαγαζιά επιλέγεις με τι θες να σε χτυπήσουν – Επιστρατεύουν από σφυριά και πινακίδες μέχρι και... πυροσβεστήρες
Η Ίος απέκτησε νέο έθιμο: Πίνεις σφινάκι και σε… χαστουκίζει η μπαργούμαν! (VIDEO)