Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ανεβάζει ταχύτητες η ρετσίνα «Μαλαματίνα» - Τα 5 νέα προϊόντα

Νέα εποχή για τη «Μαλαματίνα» με επενδύσεις εκατομμυρίων και νέες ετικέτες - Οι στόχοι του Ομίλου Mantis

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ "ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Σε νέα εποχή, υπό την ομπρέλα του ομίλου Mantis, περνάει η «Μαλαματίνα», η ιστορική ελληνική οινοποιία. Ο όμιλος που από την 1η Μαρτίου ανέλαβε την εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε επενδύσεις συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη δεκαετία, για την ενδυνάμωση της εταιρείας και την ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική και ξένη αγορά. Παράλληλα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη σχέση ποιότητας και τιμής, λάνσαρε ήδη στην αγορά πέντε νέα προϊόντα. Ειδικότερα, η ιστορική οινοποιία Μαλαματίνα υπογράφει δύο νέες σειρές κρασιών, «Ρεζινέ» και «Φίλιωμα» και μας προτείνει τη νέα, γευστική και μοντέρνα εκδοχή της ρετσίνας.

Οι νέες φρέσκες και προσιτές για τους καταναλωτές οινικές προτάσεις της Μαλαματίνας, παρουσιάστηκαν την περασμένη Τρίτη στο πλαίσιο γεύματος σε δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα πρόκειται για λευκή και ροζέ ρετσίνα με το όνομα «Ρεζινέ» και τρεις ετικέτες κρασιών υπό την ονομασία «Φίλιωμα». Η λευκή ΡΕΖΙΝΕ παράγεται από Σαββατιανό και η ροζέ ΡΕΖΙΝΕ από Σαββατιανό και Merlot. Τα διακριτικά βοτανικά αρώματά τους, χαρίζει η ρητίνη από πευκώνες της Εύβοιας και της Φθιώτιδας. Η οικογένεια κρασιών «Φίλιωμα» αποτελείται από οίνο λευκό ξηρό (Σαββατιανό 80%, Ροδίτης 20%), οίνο ροζέ ξηρό (Merlot 100%) και οίνο ερυθρό ξηρό (Αγιωργίτικο 100%).

Παράλληλα η Ρετσίνα Μαλαματίνα φέρει πλέον νέα ετικέτα, η οποία είναι φρέσκια και ελκυστική, κρατώντας ταυτόχρονα παραδοσιακά και ρετρό στοιχεία, ώστε να διατηρείται η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με την ιστορική μάρκα.

nees-seires-krasion-malamatina-_-rezine-_-filioma-1080x628.png

Το επενδυτικό πλάνο

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης στις 22 Δεκεμβρίου 2021, η Μαλαματίνα εντάχθηκε στο δυναμικό του ομίλου Mantis, που αποτελεί κορυφαίο διανομέα στην ελληνική αγορά, διασφαλίζοντας έτσι τη συνέχιση μιας επιτυχημένης πορείας 127 ετών, αλλά και τις προϋποθέσεις για δυναμική ανάπτυξη στο μέλλον. Σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης που επικυρώθηκε, δημιουργήθηκε μια νέα εταιρεία, η Οινοποιία Μαλαματίνα ΑΕΒΕ, με έδρα τη Θεσσαλονίκη στην οποία μεταβιβάστηκε  μέρος του  ενεργητικού και του παθητικού της παλαιάς εταιρείας.

Όπως επισημάνθηκε από τη διοίκηση του Ομίλου Mantis στη διάρκεια του γεύματος σε δημοσιογράφους, οι επενδύσεις που σχεδιάζει τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, στη «Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 15 εκατ. την επόμενη 10ετία, περισσότερα από όσα προβλέπονταν αρχικά. Ήδη έχουν παραγγελθεί μηχανήματα και εξοπλισμός 1,5 εκατ. ευρώ περίπου για τα οινοποιεία, για τον τρύγο που έρχεται. Σημειώνεται ότι σήμερα, το εμφιαλωτήριο της Μαλαματίνα στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης.

Επίσης, ο όμιλος έχει ως στόχο τον υπερδιπλασιασμό των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική αυτές να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ, έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021. Σε ότι αφορά τις εξαγωγές, ο στόχος είναι να φτάσουν στο 25% του τζίρου της.

Εξετάζεται παράλληλα η σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία ώστε να ελέγχει καλύτερα τις αγορές της Αυστρίας και της Ελβετίας.

Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Εταιρειών Mantis έχει δυναμική παρουσία στην εγχώρια αγορά από το 1974 και διατηρεί ηγετική θέση στον κλάδο των Fast Moving Consumer Goods (FMCGs) στην Ελλάδα.  Το όνομά του έχει ταυτιστεί με εταιρείες και brands υψηλής αναγνωρισιμότητας, όπως Red Bull, Μαλαματίνα, AQUA Carpatica, Energizer, Wilkinson, Hawaiian Tropic, Ron Cubay (Cuban Rum), M&Ms, Twix, Snickers, Mars, Bounty Uncle Ben’s, Pedigree, Whiskas κ.α. Ο Όμιλος Mantis αντιπροσωπεύει τα συγκεκριμένα brands αποκλειστικά στην Ελλάδα (τα brands της Mars μόνο για το κανάλι του Impulse και της Μικρής Λιανικής), ενώ τα Energizer, Wilkinson & Hawaiian Tropic και στην Κύπρο, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική διανομή τους στο εκτεταμένο δίκτυό του. Απασχολεί σήμερα περισσότερους από 250 εργαζόμενους και εξυπηρετεί είτε απευθείας είτε με τη μέθοδο pre-selling περισσότερους από 16.500 πελάτες & 800 χονδρέμπορους με το πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων να καλύπτει τα κανάλια: Retail, Ειδικά κανάλια, Impulse & On premise.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Θεσσαλονίκη: Με σφαίρα στο κεφάλι από τον κολλητό του πέθανε ο 15χρονος στον Εύοσμο

Προσδοκούμε Ανάσταση Θεσσαλονίκης και ζωή του 21ου αιώνα

Θεσσαλονίκη: Μάζεψαν 180 λίτρα σκουπίδια από γηπεδάκι 5x5 (ΦΩΤΟ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιακουμάκης για τις επιθέσεις εναντίον του: «Μακάρι αυτοί να βρουν το νόημα της ζωής»
Τι απάντησε ο ποδοσφαιριστής μετά τις διαδικτυακές επιθέσεις που δέχτηκε λόγω του χαμένου πέναλτι στον αποκλεισμό της Εθνικής Ελλάδος από τη Γεωργία
Γιακουμάκης για τις επιθέσεις εναντίον του: «Μακάρι αυτοί να βρουν το νόημα της ζωής»