Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

#Molis8: Η νέα επετειακή digital καμπάνια της Vitamin Media ξεχειλίζει από παιδική αθωότητα κι ανεμελιά

Η Vitamin Media συμπληρώνει 8 χρόνια δυναμικής παρουσίας και πετυχημένης πορείας στην διαφημιστική αγορά

Φέτος, η Vitamin Media συμπληρώνει 8 χρόνια δυναμικής παρουσίας και πετυχημένης πορείας στην διαφημιστική αγορά και το γιορτάζει με μια ξεχωριστή καμπάνια, γεμάτη από παιδική αθωότητα κι ανεμελιά. Σκοπός της καμπάνιας με τίτλο #Molis8, είναι να παρουσιάσει τον μοναδικό κόσμο του Advertising μέσα από έναν αγνό τρόπο προσέγγισης.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας ξεκινάει με το main Digital Video Spot, στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα αγαπητό και οικείο πρόσωπο, ευρέως αναγνωρίσιμο από τις πετυχημένες παιδικές εκπομπές που παρουσιάζει τα τελευταία 20+ χρόνια στην ελληνική τηλεόραση. Ο λόγος για τον κ. Χρήστο Δημόπουλο ο οποίος κάνει την ανατροπή και συναντάει τη Vitamin Media προκειμένου να μυηθεί στον ευφάνταστο κόσμο της διαφήμισης. Μόνο που η διαφημιστική εταιρεία από την Θεσσαλονίκη, ενσαρκώνεται από ένα χαριτωμένο και ταλαντούχο 8χρονο παιδί. Ένα παιδί διαφορετικό από όλα τα άλλα, αφού έχει τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο να αντιλαμβάνεται την διαφήμιση και να επικοινωνεί με τον παρουσιαστή καθόλη τη διάρκεια της mini ταινίας.

Με την απόδοση του σεναρίου να αποσκοπεί στο να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή αμείωτο από την αρχή μέχρι το τέλος, γίνεται χρήση όρων που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση, αλλά από μια πιο κωμική οπτική, προκειμένου οι γνώστες του αντικειμένου να ταυτιστούν με τις αντιδράσεις που προκύπτουν. Από την άλλη όμως, η προσέγγιση των θεματικών που αναφέρονται γίνεται με τέτοια ευαισθησία στους διαλόγους του σεναρίου, ώστε να αναδεικνύεται κι ο παιδαγωγικός χαρακτήρας της καμπάνιας, προς όφελος όλων εκείνων που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη διαφήμιση.

Κάπως έτσι προκύπτει το Branding ή σε πιο ανέμελη απόδοση βράντικ, το Performance ή αλλιώς Τρανσφόρμανς αλλά και το Media Buying το οποίο θα συναντήσουμε ως Μύδια Μπαην. Όλα υπηρεσίες φυσικά της Vitamin Media!

Η συναισθηματική καμπάνια #Molis8 ξεκίνησε και κυκλοφορεί ήδη σε όλα τα digital trending platforms και είναι διαθέσιμη μέσα από τα digital κανάλια της Vitamin Media.

Αξίζει να σημειωθεί πως την εκτέλεση της παραγωγής υπογράφει η Vitamin Media σε συνεργασία με την Redloop Production και τον σκηνοθέτη Κώστα Γεροβασιλείου. Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση της καμπάνιας εδώ.

Η πολυβραβευμένη Vitamin Media βρίσκεται στην πιο δημιουργική της φάση γι’ αυτό και συνεχίζει δυναμικά να προσφέρει ξεχωριστές 360° digital first εμπειρίες μέσα από τις υπηρεσίες της και να επιδεικνύει υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους εκείνους που την εμπιστεύονται.

vitamin_1.jpg

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μάλαμα: Να αποκατασταθεί άμεσα το εξωκλήσι Αγίου Ιωάννη των Βραστάμων
Η βουλευτής Χαλκιδικής ζητά να ενταχθεί σε αναστηλωτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Πολιτισμού και να χαρακτηριστεί ως νεώτερο μνημείο
Μάλαμα: Να αποκατασταθεί άμεσα το εξωκλήσι Αγίου Ιωάννη των Βραστάμων