Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρευνα ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρομεσαίοι δεν πάνε διακοπές

Έρευνα ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρομεσαίοι δεν πάνε διακοπές

Όνειρο είναι οι καλοκαιρινές διακοπές για 2 στους 3 μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τις οικογένειές τους, σύμφωνα με ευρήματα της τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ που διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία MARC AE. Απατώντας σε σχετικό ερώτημα το 64,1% δήλωσε ότι δεν πρόκειται να πάει καθόλου διακοπές, το 19,5% δήλωσε ότι θα κάνει τις ίδιες διακοπές περίπου με πέρυσι, το 13,4% θα κάνει διακοπές αλλά με λιγότερες μέρες και πιο οικονομικές σε σχέση με πέρυσι και μόνο το 2,4% θα κάνει περισσότερες ημέρες και πιο άνετες διακοπές.

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι συνεχίζεται η κατάρρευση της εγχώριας ζήτησης για τον τουρισμό με αποτέλεσμα την καθίζηση στις τοπικές οικονομίες και στις μικρές τουριστικές και παραγωγικές μονάδες. Σημειώνεται ότι όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα, από αυτούς που θα κάνουν διακοπές σχεδόν 1 στους 2 (το 44,5%) θα πάει στο χωριό του ή σε εξοχικό σπίτι και μόνο το 21,4% σε ξενοδοχείο και το 16,4% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Σημειώνεται ότι η ΓΣΕΒΕΕ έχει προτείνει ένα συνολικό πλαίσιο δράσεων για την τόνωση του τουρισμού που περιλαμβάνει τη διεύρυνση των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού αλλά και την παραγωγική ανασυγκρότηση και δικτύωση των τοπικών οικονομιών που θα συνδέει το τουριστικό προϊόν σε όλες του τις εκδοχές με τον αγροδιατροφικό κλάδο, την εστίαση και την παροχή υπηρεσιών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βουτιές για ΑμεΑ στους Νέους Επιβάτες – Μπαίνει ξανά το Sea Track
Συσκευή παρέχει τη δυνατότητα στα άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα να μπουν στη θάλασσα αυτόνομα, χωρίς συνοδό
Θεσσαλονίκη: Βουτιές για ΑμεΑ στους Νέους Επιβάτες – Μπαίνει ξανά το Sea Track
Χατζηδάκης για Μέση Ανατολή: «Ανησυχούμε για το οικονομικό αντίκτυπο» (VIDEO)
«Ευχόμαστε η κατάσταση να αποκλιμακωθεί, κανείς όμως δεν μπορεί να μας το εγγυηθεί», είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης
Χατζηδάκης για Μέση Ανατολή: «Ανησυχούμε για το οικονομικό αντίκτυπο» (VIDEO)