Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μια διαφορετική πρόταση στο χώρο του συνεδριακού τουρισμού

Από το Ολυμπιακό Μουσείο και το ξενοδοχείο Mediterranean Palace

Μια ξεχωριστή και διαφορετική πρόταση στο χώρο του συνεδριακού τουρισμού γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από τη συνεργασία του Ολυμπιακού Μουσείου και του ξενοδοχείου Mediterranean Palace.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που αφορά στη διαμόρφωση ενός τουριστικού πακέτου που συνδυάζει, τη διοργάνωση συνεδρίων στους πλήρως εξοπλισμένους χώρους του Ολυμπιακού Μουσείου, με τη διαμονή στο κεντρικό ξενοδοχείο Mediterranean Palace και φυσικά, το κομμάτι της γνωριμίας των συνέδρων με το τουριστικό πρόσωπο της Θεσσαλονίκης. Η καινοτόμος συνεργασία προέκυψε με πρωτοβουλία της Δρ Κυριακής Ουδατζή, Διευθύντριας του Ολυμπιακού Μουσείου, από κοινού με τον κ. Γιάννη Ασλάνη, Διευθυντή του ξενοδοχείου Mediterranean Palace, ενώ ανακοινώθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο.

Με σύνθημα “Από την καρδιά της πόλης στην καρδιά του πολιτισμού!” δίνεται το στίγμα του νέου εναλλακτικού τουριστικού προϊόντος που ακολουθεί τη διαδρομή “από το ξενοδοχείο Mediterranean Palace στο Ολυμπιακό Μουσείο”. Η συνεργασία αυτή, έρχεται ως συνέχεια της προσπάθειας του Δήμου Θεσσαλονίκης για την ανάδειξη του ρόλου των μουσείων και την ενεργό συμμετοχή τους στο τουριστικό και συνεδριακό γίγνεσθαι της πόλης.

Δίνει παράλληλα την ευκαιρία στον επισκέπτη, να ανακαλύψει κάθε πλευρά της Θεσσαλονίκης, να βιώσει τους ρυθμούς της, να περπατήσει στους δρόμους και στους ιστορικούς της τόπους, να εντοπίσει τα σημαντικότερα αξιοθέατά της ακολουθώντας τη διαδρομή από το ξενοδοχείο προς το μουσείο και να αναχωρήσει τέλος, με μια ολοκληρωμένη εικόνα της ιστορικής και πολυπολιτισμικής μας πόλης.

Επιπλέον, η διεξαγωγή ενός συνεδρίου στις δύο σύγχρονες αίθουσες σεμιναρίων αλλά και στο 300 ατόμων μοναδικής αισθητικής αμφιθέατρο του Ολυμπιακού Μουσείου, αποτελεί μια ιδιαίτερη εμπειρία για τους συνέδρους, καθώς πέρα από τις άρτιες υποδομές που παρέχει, μπορεί να εμπλουτίσει την ατζέντα μιας διοργάνωσης με ξενάγηση στις μόνιμες εκθέσεις του Μουσείου ή να συμπεριλάβει άλλες πολιτιστικές δράσεις, που θα κάνουν το προϊόν, ακόμα πιο ελκυστικό και ευχάριστο. Η συνεργασία αυτή ξεκινάει με μεγάλο ενθουσιασμό και από τις δύο πλευρές και είναι ευχής έργο να υποστηριχτεί θερμά από τους επαγγελματίες του τουρισμού και τις εταιρείες οργάνωσης συνεδρίων, ως ένα νέο, πρωτότυπο και ιδιαίτερα ελκυστικό, εναλλακτικό προϊόν της Θεσσαλονίκης, αποτελώντας ένα ακόμη εργαλείο στις υπηρεσίες του συνεδριακού τουρισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο
Δεδομένου ότι οι τιμές σε δημοφιλή προϊόντα σοκολάτας έχουν ανέβει έως και 50% από πέρυσι, ορισμένοι αναλυτές προειδοποιούν ότι μπορεί να εξελιχθεί...
Σοκολάτα: «Τσουχτερή» για αγρότες και καταναλωτές η τιμή του κακάο