Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μεγάλος νικητής ο Όμιλος ΟΤΕ στα Sales Excellence Awards 2015

6 βραβεία για την Εξυπηρέτηση Πελατών ΟΤΕ–COSMOTE 2 βραβεία για τις Πωλήσεις Δορυφορικής Τηλεόρασης...

Μεγάλος νικητής με συνολικά οκτώ διακρίσεις αναδείχτηκε ο Όμιλος ΟΤΕ, με 6 βραβεία για την Εξυπηρέτηση Πελατών ΟΤΕ-COSMOTE και 2 βραβεία για τις Πωλήσεις Δορυφορικής Τηλεόρασης, στο θεσμό Sales Excellence Awards 2015, επιβεβαιώνοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και τη συνεχή προσπάθεια για αναβάθμιση των υπηρεσιών πωλήσεων με τεχνολογίες αιχμής.

Την πρώτη θέση κατέκτησε η Διεύθυνση Εμπορικών Θεμάτων της Εξυπηρέτησης Πελατών ΟΤΕ-COSMOTE σε τέσσερις κατηγορίες: «Τμήμα τηλεφωνικών πωλήσεων της χρονιάς», «Καινοτόμες τεχνολογίες πώλησης» και «Επιτυχημένη εισαγωγή προϊόντος» για τον ΟΤΕ και στην κατηγορία «Τμήμα πωλήσεων της χρονιάς» για την COSMOTE. Επίσης, απέσπασε δύο Silver βραβεία στις κατηγορίες «Αύξηση πωλήσεων» για τον ΟΤΕ και «Εξυπηρέτηση πελατών» για την COSMOTE. Δύο Bronze βραβεία απέσπασε και η Διεύθυνση Πωλήσεων Δορυφορικής Τηλεόρασης στις κατηγορίες «Αύξηση Πωλήσεων» και «Τεχνικές Πωλήσεων».

«Στον Όμιλο ΟΤΕ θέλουμε να προσφέρουμε στον πελάτη μια ξεχωριστή εμπειρία, να είμαστε η Νο1 επιλογή του για ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν την προσπάθεια και το πάθος των εργαζόμενων μας προς την κατεύθυνση αυτή. Δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τον πελάτη και συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε και να στοχεύουμε στην αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς των πωλήσεων», δήλωσε ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE-COSMOTE.

Καταλυτικό ρόλο με σημαντικά αποτελέσματα τόσο στις πωλήσεις όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών έχει παίξει ο μετασχηματισμός των contact centers του Ομίλου ΟΤΕ, αναδεικνύοντάς τα ως ένα από το πιο σύγχρονα και αποτελεσματικά κέντρα εξυπηρέτησης και τηλεφωνικών πωλήσεων.

Το θεσμό των Sales Excellence Awards διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους στην Ελλάδα. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου, εκπροσώπους του ΙΠΕ και καθηγητές πανεπιστημίων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ η Θεσσαλονίκη σήμερα με 2 στάσεις – Ποιες ώρες απεργούν
Στάση εργασίας από τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ στο πλαίσιο των απεργιακών κινητοποιήσεων για την εργατική Πρωτομαγιά
Χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ η Θεσσαλονίκη σήμερα με 2 στάσεις – Ποιες ώρες απεργούν