Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μείωση 2,8% στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου

Μείωση 2,8% στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου

Μείωση 2,8% παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 κοχ και άνω, τον Μάρτιο 2015 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαρτίου 2014, έναντι μείωσης 2,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2014 προς το 2013.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 κοχ και άνω, τον Μάρτιο 2015 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαρτίου 2014, παρουσίασε μείωση 0,4%, έναντι αύξησης 2,2 που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2014 προς το 2013.

Σύμφωνα με τη Vessels Value, η αξία του ελληνόκτητου ποντοπόρου στόλου εκτιμάται σήμερα στα επίπεδα των 106 δισ. δολαρίων, παραμένοντας στην πρώτη θέση παγκοσμίως (αύξηση 4,5% σε σχέση με το τέλος του 2014).

Ακολουθούν η Ιαπωνία (89 δισ. δολάρια), η Κίνα (71 δισ. δολάρια), η Γερμανία (50 δισ. δολάρια), η Σιγκαπούρη (38 δισ. δολάρια) και οι ΗΠΑ (34,5 δισ. δολάρια), που αύξησαν όμως εφέτος την αξία του στόλου τους κατά 48%. Νορβηγία, Κορέα, Βρετανία και Δανία συμπληρώνουν τη δεκάδα των χωρών με τους μεγαλύτερους στόλους στην ποντοπόρο ναυτιλία παγκοσμίως.

Οι δέκα παραπάνω εθνικοί στόλοι καταλαμβάνουν το 71,7% της αξίας του παγκόσμιου στόλου, με την Ελλάδα να διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 15,5%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ