Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Βραβείο επιχειρηματικότητας για τα κομμωτήρια SEDE

Στα κομμωτήρια Sede από τη Θεσσαλονίκη«Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς»

Σε δυο νέους ανθρώπους, τα αδέρφια Αλέξανδρο και Βασίλειο Χατζηηλιάδη απονεμήθηκε το βράδυ της Πέμπτης το έπαθλο των 50.000 ευρώ ο ελληνοκύπριος επιχειρηματίας sir Στέλιος Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο της επίσημης τελετής απονομής των Βραβείων Κούρος 2015 της Λέσχης Επιχειρηματικότητας.

Η επιχείρηση των νικητών είναι η Sede μια αλυσίδα κομμωτηρίων και υπηρεσιών ομορφιάς που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Εταιρεία αυτή επιλέχθηκε από το Στέλιο Χατζηιωάννου γιατί σε τρία μόλις χρόνια λειτουργίας, εξέλιξε δυναμικά την επιχειρηματική της δραστηριότητα, βασισμένη σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο. Με άξονα την καινοτομία και την ποιότητα, έχει ξεχωρίσει στο χώρο της ομορφιάς, παρουσιάζοντας σταθερά, ανοδική πορεία

Ο κύριος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά: «Για 8η συνεχή χρονιά επέλεξα να στηρίξω πολλά υποσχόμενους νέους Έλληνες επιχειρηματίες με όραμα, δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες που, σε μια τόσο δύσκολη οικονομική εποχή για την Ελλάδα, τολμούν και επιχειρούν στη χώρα τους, θέτοντας μακροπρόθεσμα σχέδια και στόχους. Οι νέοι επιχειρηματίες που βρέθηκαν αυτή τη χρονιά στο τελικό στάδιο, χαρακτηρίζονται για την τόλμη, την πίστη και την αποφασιστικότητα τους να αναλάβουν το ρίσκο επένδυσης με προσωπικά κεφάλαια, σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον. Τα καλά οικονομικά αποτελέσματα, το υγειές επιχειρηματικό τους μοντέλο, η καινοτομία και η ποιότητα των υπηρεσιών τους, επιβεβαιώνουν ότι όταν υπάρχει τόλμη και πίστη, υπάρχουν και λύσεις».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην τελετή απονομής, ο Στέλιος Χατζηιωάννου ανακοίνωσε ότι αντιλαμβανόμενος τις επιπτώσεις της κρίσης στην ελληνική οικονομία, θα αυξήσει το ποσό της χρηματοδότησης σε 75.000 € για το 2016 και θα αλλάξει τα κριτήρια συμμετοχής έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα περισσότερες εταιρείες να συμμετέχουν.

Πιο συγκεκριμένα, από την επόμενη χρονιά, κάθε νικήτρια εταιρεία θα λαμβάνει το ποσό των 25.000 €, ενώ παράλληλα, κάθε μία από τις 5 επικρατέστερες εταιρείες, θα ενισχύεται με 10.000 €, στοιχείο που διαφοροποιεί σημαντικά το θεσμό. Η ηλικία των συμμετεχόντων, παραμένει κάτω των 40 ετών, με επιχειρηματική δραστηριότητα 5 χρόνια ή λιγότερο και ετήσιο κύκλο εργασιών 10.000 € minimum, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο δεσμευτικός όρος κερδοφορίας που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.

Το «Βραβείο Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς», θεσμοθετήθηκε από το Stelios Philanthropic Foundation σε συνεργασία με τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας και απονέμεται για 8η συνεχή χρονιά, με στόχο την υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Μέχρι στιγμής έχουν απονεμηθεί συνολικά 400.000 € σε μετρητά, σε οκτώ νέες επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την πίστη του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου στις δυνατότητες των νέων δημιουργικών και καινοτόμων Ελλήνων επιχειρηματιών.  Το 2014 το Βραβείο απέσπασε η εταιρεία Ancient Greek Sandals. Η εταιρεία δημιουργεί υψηλής ποιότητας δερμάτινα χειροποίητα αρχαιοελληνικά σανδάλια και έχει αναδειχθεί στο εξωτερικό σε κορυφαίο fashion brand συνώνυμο του αρχαιοελληνικού στιλ.

«ΚΟΥΡΟΣ 2015»              

Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 21η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας, της εξωστρέφειας και της υπευθυνότητας, απομένοντας τα ιστορικά Βραβεία Επιχειρηματικότητας ΚΟΥΡΟΣ σε επιχειρηματίες που οδηγούν τους οργανισμούς τους σε εξαιρετική επίδοση, βάσει οικονομικών μεγεθών και αναπτυξιακών προοπτικών. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε, παρουσία σημαντικών πολιτικών και θεσμικών εκπροσώπων, αλλά και εκατοντάδων διακεκριμένων στελεχών επιχειρήσεων.

Με Βραβείο ΚΟΥΡΟΣ 2015 τιμήθηκαν οι:

- Βραβείο Ανάπτυξης & Καινοτομίας

Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος ΜΕΤRΟ ΑΕΒΕ

Ο ετήσιος κύκλος εργασιών της METRO, κατά τη θητεία του κ. Παντελιάδη, αυξήθηκε από 367 εκατ. ευρώ, το 2002, σε 700 εκατ. ευρώ, το 2014. Σήμερα, η METRO αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες του κλάδου στην Ελλάδα, ηγέτιδα στο χώρο της χονδρικής πώλησης με 46 καταστήματα και σταθερά ανερχόμενη στα super market, με 65 καταστήματα My market. «Με αμείωτη έμφαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση, η ΜETRO κερδίζει πιστούς πελάτες και δείχνει έμπρακτα ότι μια ελληνική επιχείρηση μπορεί όχι απλώς να επιβιώνει, αλλά, διατηρώντας μια υγιή ανάπτυξη, σε συνδυασμό με μια εξαιρετική κερδοφορία, να ανεβάζει το επίπεδο του ανταγωνισμού, μένοντας πιστή σε βασικές αξίες, εφαρμόζοντας συνετή διαχείριση, δείχνοντας ανθρώπινο πρόσωπο και τολμώντας να καινοτομεί», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Βραβείο Επίδοσης στο Διεθνή Οικονομικό Στίβο

Δημήτρης Δέμος, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της DEMO ABEΕ

Σήμερα, η DEMO είναι μια από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες στην Ελλάδα, με ένα κύκλο εργασιών 125 εκατ. ευρώ (πρόβλεψη 2015) και εγκαταστάσεις παραγωγής που διαθέτουν υπερσύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, έκτασης 45.000 τμ. Η εστίαση του κ. Δέμου ήταν και παραμένει η επένδυση σε εξαγωγική δραστηριότητα, γι΄ αυτό και η DEMO επενδύει σήμερα στην κυκλοφορία των προϊόντων της σε περισσότερες από 52 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 1.350 προϊόντα που έχουν άδεια κυκλοφορίας και 130 προϊόντα, τα οποία βρίσκονται σε διαδικασία αδειοδότησης. Για τον Δημήτρη Δέμο, οι επενδύσεις στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας δεν αφορούν μόνο την οριζόντια ανάπτυξη με παρουσία σε άλλες χώρες, αλλά και την κάθετη ανάπτυξη, την είσοδο, δηλαδή, της DEMO σε νέες αγορές στις χώρες όπου υπάρχει ήδη εμπορική δραστηριότητα. Η διεθνής δραστηριότητα της DEMO την έχει οδηγήσει στο να εξάγει το 80% των τεμαχίων που παράγει, καθώς και να διατηρεί για αρκετά χρόνια μερίδια αγοράς της τάξεως του 30% σε πολλές χώρες.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε εφέτος μια ξεχωριστή απονομή Επαίνου Νεανικής Πρωτοβουλίας και Επιχειρηματικότητας στον Δημήτρη Χατζή, μαθητή Α΄Λυκείου, ο οποίος κατασκεύασε ένα ανθρωποειδές ρομπότ, ύψους 1.85 μ. που συνεννοείται σε άπταιστα αγγλικά και το οποίο τον έβαλε στην παγκόσμια λίστα των έξι κατασκευαστών του συγκεκριμένου τύπου ρομπότ που ονομάζονται InMoov. Για την κατασκευή χρησιμοποίησε έναν οικιακό εκτυπωτή τρισδιάστατων αντικειμένων, τον οποίο έχει, επίσης, κατασκευάσει μόνος του. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, Κωνσταντίνο Ευριπίδη, η συγκεκριμένη βράβευση ενέχει έναν σημαντικό συμβολισμό: «Η Λέσχη πάντα στήριζε και πάντα θα στηρίζει ανθρώπους της νέας γενιάς. Τα Κούρος δημιουργήθηκαν ως ένα βήμα για νέους επιχειρηματίες. Η περίπτωση του Δημήτρη μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική από τους επιχειρηματίες που τιμάμε κάθε χρόνο, όμως συμβολίζει με τον πιο ισχυρό τρόπο τη δυναμική της νέας γενιάς και της καινοτομίας. Ο Δημήτρης, σε μια τόσο μικρή ηλικία, κατάφερε με το προσωπικό του έργο να βάλει τη χώρα μας σε μια διεθνή κοινότητα δημιουργών τεχνολογικής εξέλιξης. Είναι μια τρανή απόδειξη του ταλέντου των νέων ανθρώπων και του τι μπορεί κανείς να καταφέρει με επιμονή, προσήλωση, μέθοδο και πάνω από όλα, διαθέτοντας πάθος για δημιουργία και καινοτομία. Τέτοια παιδιά έχουμε ανάγκη ως χώρα για να πάμε μπροστά».

Οι βραβευθέντες των ΚΟΥΡΟΣ αναδείχθηκαν μεταξύ εκατοντάδων εταιρειών με την υποστήριξη της KPMG.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ