Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ειδομένη ζητούν οι βιοτέχνες

Για αδράνεια και αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στο προσφυγικό από την κυβέρνηση κάνει λόγο ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου...

Για αδράνεια και αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στο προσφυγικό από την κυβέρνηση κάνει λόγο ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Παπαδόπουλος, με αποτέλεσμα, όπως επισημαίνει, το ζήτημα να προσλαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, δημιουργώντας πρωτόγνωρες καταστάσεις. «Δεν είναι δυνατόν να μην αντιμετωπίζονται τα προβλήματα που προκύπτουν από την παρεμπόδιση των εμπορικών μεταφορών από μέρους των μεταναστών και να υπάρχει παντελής αδιαφορία από το γεγονός ότι πλήττεται η αξιοπιστία των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές» σημειώνει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, υπογραμμίζοντας ότι «η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Σκοπίων παραμένει κλειστή επί 21 ημέρες, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες. Αυτές οι καταστάσεις ξεπερνούν τη λογική του μέσου ανθρώπου και δεν αποτελούν εικόνα ευνομούμενου κράτους».

«Είναι επιτακτική η ανάγκη αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να συνεχιστεί η απρόσκοπτη μεταφορά  παράδοση και παραλαβή προϊόντων προς και από το εξωτερικό μέσω των ελληνοσκοπιανών συνόρων» σημειώνει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, τονίζοντας ότι «η κατάσταση στους αυτοσχέδιους καταυλισμούς Ειδομένης και Πειραιά, αλλά και σε νησιά, όπως η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος μοιάζουν με καζάνι που βράζει, εν αναμονή μάλιστα και της νέας τουριστικής περιόδου. Οι ακραίες συμπεριφορές και οι μολυσματικές ασθένειες καθημερινά αυξάνονται. Και είναι επόμενο όταν πρόσφυγες και μετανάστες διαβιούν σε τριτοκοσμικές συνθήκες.  Είναι ζήτημα χρόνου να υπάρξουν καταστάσεις που θα ξεφύγουν από τον έλεγχο και κρίσιμοι κλάδοι της οικονομίας να πληγούν ανεπανόρθωτα. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό από την κυβέρνηση, έστω και την ύστατη στιγμή είναι το υψηλό οικονομικό κόστος για τις ελληνικές επιχειρήσεις, που αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικές οδούς μεταφοράς, καθώς και το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν δεσμευτεί  από συμβόλαια παράδοσης των προϊόντων τους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ