Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΣΕΤΕ: Πρωτοφανή ψεύδη για την καμπάνια του τουρισμού

«Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό»

Ανακοίνωση με την οποία απαντάει σε "παραπλανητικά", "συκοφαντικά" και "ψευδή", όπως τα χαρακτηρίζει, δημοσιεύματα και "ανυπόστατες δηλώσεις" ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ, εξέδωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, κάνοντας λόγο για "συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή".

"Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού", επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται: "Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας".

Συμπέρασμα, συνεχίζει η ανακοίνωση, "η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια. Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8.5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες".

Σχετικά με το βίντεο για την καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη, ο ΣΕΤΕ σημειώνει ότι "δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό".

"Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ", επισημαίνεται στην ανακοίνωση που καταλήγει με την κατηγορηματική επισήμανση: "ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά  από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κασσελάκης: Μητσοτάκης και Καραμανλής δεμένοι χέρι - χέρι στη Συγκάλυψη των Τεμπών
Παρέμβαση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ μέσα από το στρατόπεδο, ενόψει της ομιλίας του πρωθυπουργού στη Βουλή
Κασσελάκης: Μητσοτάκης και Καραμανλής δεμένοι χέρι - χέρι στη Συγκάλυψη των Τεμπών