Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αθήνα - Αεροδρόμιο σε 35 λεπτά – Πότε έρχεται η νέα γραμμή για Θεσσαλονίκη

Το καλοκαίρι του 2018, θα έχει ενεργοποιηθεί και η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη...

Τις νέες εγκαταστάσεις του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών εγκαινίασε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ο Σταθμός της Αθήνας, άλλαξε πρόσωπο και ηλεκτροκινήθηκε μετά από 15 χρόνια, άστοχων συμβάσεων, αναβλητικότητας, απαξίωσης και εγκατάλειψης.

Η πρωτεύουσα της χώρας απέκτησε επιτέλους, εγκαταστάσεις σύγχρονες, με σεβασμό στους πολίτες και τις ανάγκες τους.

«Πρέπει να περάσουμε από την εποχή των αυτοκινητόδρομων στην εποχή του σιδηρόδρομου και για τις επιβατικές μεταφορές και για τις εμπορευματικές. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς την σιδηροδρομική οικογένεια και χωρίς τον τεχνικό κόσμο να αγκαλιάσει και αυτά τα έργα αλλά κυρίως την λειτουργία τους» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης στην ομιλία του.

Πλέον χωρίς αλλαγή τρένου, οι πολίτες – χρήστες θα μπορούν να φθάσουν σε 35’ στο αεροδρόμιο. Σε 1 ώρα και 10 λεπτά, στο Κιάτο και σε 1 ώρα και 15 λεπτά στη Χαλκίδα. Γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια

Τέσσερις (4) νέες αποβάθρες, υπόγεια διάβαση με πρόσβαση για όλους τους πολίτες μέσω ανελκυστήρων και κυλιόμενων σκαλών, αξιοπρεπείς χώρους μετακινήσεων και αναμονής, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το νέο, σύγχρονο πρόσωπο του Σταθμού.

«Σε λίγο καιρό θα ολοκληρωθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης. Τον Σεπτέμβριο θα δημοπρατηθούν τα δύο έργα, η δεύτερη φάση του Σταθμού Λαρίσης και όλα τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν μέχρι την Πάτρα. Η ΠΑΘΕ τελειώνει και ο στόχος είναι επιτέλους να συμπληρωθούν τα λεηλατημένα συστήματα σηματοδότησης και αυτοματισμών των σιδηροδρόμων και η «σιδηροδρομική Εγνατία», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών.

Σύντομα θα παραδοθεί και η νέα υπέργεια πεζοδιάβαση μετά το σταθμό Λαρίσης με πρόσβαση για ΑΜΕΑ και σύγχρονες προδιαγραφές η οποία αντικαθιστά πεζοδιάβαση της δεκαετίας του ΄50.

Οι σιδηροδρομικές μετακινήσεις στη χώρα, γυρίζουν σελίδα στο μέλλον. Η ολοκλήρωση των έργων που βρίσκονται τον τελευταίο 1,5 χρόνο σε εξέλιξη, μέχρι το τέλος του έτους, θα αλλάξουν οριστικά και προς το καλύτερο για τον πολίτη, το τοπίο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων:

·               από Σεπτέμβριο σταματούν τα εμπορικά τρένα να μπαίνουν στην Αθήνα

·               από τον Οκτώβριο τα δρομολόγια θα γίνονται χωρίς μετεπιβίβαση από Πειραιά,

·               τέλος Νοεμβρίου θα φτάνει ο επιβάτης χωρίς μετεπιβίβαση στο Λιανοκλάδι,

·               το φθινόπωρο προκηρύσσεται η υπογειοποίηση των Σεπολίων και η Β΄ φάση του Σταθμού Λαρίσης και

·               από το Δεκέμβριο θα αποκατασταθούν πλήρως και προσαυξημένα όλα τα δρομολόγια που διακόπτονται ή μειώνονται για τεχνικούς λόγους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση και εφαρμογή των νέων έργων εκσυγχρονισμού και ηλεκτροκίνησης, δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ με βάση τα χρονοδιαγράμματα εφαρμογής, το καλοκαίρι του 2018, θα έχει ενεργοποιηθεί και η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, χωρίς αλλαγές τρένων από τους πολίτες, μειώνοντας τον τελικό χρόνο για την απόσταση σε 3 ώρες και 25 λεπτά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αγγελούδης: «Να κλείσουμε τις πόρτες στην άνοδο του εθνικιστικού λόγου και του λαϊκισμού»
"Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει ρόλο να παίξει" με τις πρωτοβουλίες της στη συνδιαμόρφωση ενός μέλλοντος "ειρήνης, ασφάλειας, σταθερότητας και...
Αγγελούδης: «Να κλείσουμε τις πόρτες στην άνοδο του εθνικιστικού λόγου και του λαϊκισμού»