Αμέσως μετά θα ακολουθήσει ανοιχτή ενημέρωση-συζήτηση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής από τους υπουργούς, στελέχη του Λιμενικού, μέλη οικολογικών οργανώσεων κ.ά.
Μιλώντας νωρίτερα στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ ο κ. Κουρουμπλής διαβεβαίωσε ότι «θα κάνουμε τα πάντα με τα πιο σύγχρονα ποιοτικά μέσα - χωρίς χημικά» για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
«Αν αποδειχθεί ότι έχω ευθύνη, έχω την γενναιότητα να την αναλάβω» ανέφερε, υπογραμμίζοντας ότι την ευθύνη για τα σχέδια απορρύπανσης την έχει το Λιμενικό. Ερωτηθείς εάν έχει ευθύνες ο αρχηγός του Λιμενικού απάντησε πως «έκανε ότι μπορούσε», σημειώνοντας πως «δεν έδειχνε το πράγμα ότι θα πάει έτσι».
«Ήμασταν εξαιρετικά άτυχοι γιατί το πλοίο βούλιαξε νύχτα και μετέφερε μαζούτ. Το πλοίο βούλιαξε στις 3 τα ξημερώματα και οι εργασίες ολοκλήρωσης τοποθέτησης των φραγμάτων έγινε στις 10 παρά 20. Στις 10 ξεκίνησε η στεγανοποίηση του πλοίου. Τη Δευτέρα το πρωί είχε περιοριστεί στο 95%. Από τις 3 μέχρι να τοποθετηθούν τα φράγματα υπήρχε διαρροή, οπότε και ναι δημιουργήθηκε πετρελαιοκηλίδα μεγάλης έκτασης» διευκρίνισε.