Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Βεβαίωση μετακίνησης με SMS στο 13033 – «Ποιος διαχειρίζεται τα μηνύματα;»

Λάβρος κατά του 13033 ο Μάρκος Μπόλαρης, ενώ έχουν ήδη διεκπεραιωθεί 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα

Επίθεση στην κυβέρνηση για αντισυνταγματικότητα των sms  για άδειες κυκλοφορίες, και για καθυστερήσεις στην κάλυψη κενών του ΕΣΥ, έκανε μιλώντας στο Radio North 98, ο πρώην υπουργός και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάρκος Μπόλαρης, ο οποίος ζήτησε προσλήψεις ακόμα και με τρίμηνες συμβάσεις.

«Οι προσλήψεις», τόνισε «έχει σημασία να γίνουν τώρα. Αυτό το προσωπικό, που είναι σήμερα στα νοσοκομεία, αν έχουμε κορύφωση, θα έχει προβλήματα, θα έχει πληγές, θα χρειαστεί να μπει σε καραντίνα, θα χρειαστεί να φύγει. Τι θα γίνει τότε αν εμείς καθυστερούμε και λέμε “θα κάνουμε προσλήψεις;”  Πότε θα τις κάνουμε τις προσλήψεις; Γιατί δεν έχουμε πάρει τον κόσμο τώρα; Με τρίμηνες, με τετράμηνες, με εξάμηνες, με ετήσιες συμβάσεις; Να μπει μέσα, να προσαρμοστεί.»

Ερωτηθείς σχετικά με το σύντομο χρονικό διάστημα σύμβασης, που προτείνει για όλους εκείνους, που θα βάλουν τον εαυτό τους στην πρώτη γραμμή της μάχης του κορωνοϊού, έκανε λόγο για μια «σύμβαση ανάγκης», επισημαίνοντας ότι «αυτοί οι οποίοι θα μπουν και θα στρατευτούν σ αυτή τη διαδικασία, στη συνέχεια να έχουν και ένα πλεονέκτημα».

Κληθείς να σχολιάσει τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας  ο κ. Μπόλαρης σημείωσε: «Tο μέτρο του “καθόμαστε στα σπίτια μας” είναι σωστό. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Εκείνο για το οποίο θεωρώ ότι γίνεται κριτική είναι αυτή η ιστορία του “δηλώστε με μηνύματα αν θα βγείτε, πού θα πάτε και τι θα κάνετε”.  Αυτό ξέρετε έχει τα δικά του προβλήματα. Περνά την κόκκινη γραμμή, που ορίζει το Σύνταγμα. Καλείται ο Έλληνας πολίτης να δηλώσει αν θα πάει και πού θα πάει σ έναν αριθμό, τον οποίο κανείς δεν τον ξέρει, δεν είναι διαφανής. Δεν ξέρουμε πού πηγαίνουν αυτά  τα μηνύματα.»

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναρωτήθηκε, χωρίς διάθεση κριτικής όπως είπε,  ποιος διαχειρίζεται αυτά τα μηνύματα: «Ποια δημόσια υπηρεσία; Καμία δημόσια υπηρεσία. Ποιος τα χρησιμοποιεί αυτά τα στοιχεία, ποιος θα τον ελέγξει αν θα τα χρησιμοποιήσει, ποιος τον ελέγχει αν τα διαγράφει; Πρόκειται  για ένα θέμα, που τίθεται από τους πολίτες και στο οποίο η Κυβέρνηση θα πρέπει να απαντήσει.»

 

Κατά το τελευταίο 24ωρο το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε

Μεγάλος είναι ο αριθμός των πολιτών που επιλέγουν την αποστολή μηνύματος SMS στο 13033 για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό Covid-19 σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία:

• Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.

• Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.

• Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

Σύμφωνα με το υπουργείο, τα ανωτέρω στοιχεία και κυρίως η καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων, δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία.

Με την ευκαιρία, σημειώνεται ότι οι οδηγίες για τη σύνταξη μηνύματος και αποστολή του στο 13033 είναι διαθέσιμες στη σχετική ενότητα του forma.gov.gr. Υπενθυμίζεται ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ