Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κεραμέως: «Δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθεί η σχολική χρονιά»

Δεν έχει γίνει εισήγηση να μην ανοίξουν τα σχολεία, σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας

Μείωση της ύλης των Πανελλαδικών εξετάσεων προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Ταυτόχρονα, υποστήριξε ότι δεν υφίσταται σενάριο για αναβολή των εξετάσεων καθιστώντας σαφές ότι η Κυβέρνηση θέλει αποφύγει σενάριο για διεξαγωγή των Εξετάσεων τον Σεπτέμβριο.

Η κ. Κεραμέως είπε ακόμη ότι καθώς τα σχολεία λειτούργησαν κανονικά μέχρι τα μέσα Μαρτίου, ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος της ύλης έχει διδαχθεί στα σχολεία όλης της χώρας και επομένως δεν τίθεται ζήτημα να "χαθεί" η σχολική χρονιά.

Η Υπουργός Παιδείας εξήγησε πως οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι με βάση τις οδηγίες των ειδικών, με πρωταρχικό στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας. Με τα σημερινά δεδομένα, τα σενάρια είναι αισιόδοξα. Ωστόσο, οι ειδικοί έχουν προειδοποιήσει πως ο Απρίλιος θα είναι ένας κρίσιμος μήνας. Για αυτόν τον λόγο, είναι τόσο σημαντικό να πειθαρχήσουμε τώρα στα μέτρα, τόνισε η Νίκη Κεραμέως.

«Δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθεί η σχολική χρονιά», δήλωσε εμφατικά η Υπουργός Παιδείας, επισημαίνοντας πως έχει ήδη καλυφθεί μεγάλο μέρος της διδακτέας ύλης, μέχρι τα μέσα Μαρτίου.

Ξεκαθάρισε, επίσης, πως δεν της έχει γίνει καμία εισήγηση από τον επικεφαλής λοιμωξιολόγο του Υπουργείου Υγείας, Σωτήρη Τσιόδρα, ή άλλους ειδικούς, ότι τα σχολεία δεν θα ανοίξουν.

Ερωτηθείσα σχετικά με την ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως είπε πως το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει την πιθανότητα να προχωρήσουν η διδασκαλία της ύλης και να μην γίνονται μόνο επαναλήψεις, με την επιφύλαξη ότι όταν ανοίξουν τα σχολεία, η ύλη αυτή θα επαναληφθεί ώστε να την παρακολουθήσουν όλοι.

Σε αυτό το σημείο, ανέφερε πως υπάρχουν ήδη δύο εκατομμύρια συμμετοχές και χιλιάδες ψηφιακές τάξεις. Σημείωσε πως υπάρχουν τρεις πυλώνες: η ζωντανή αλληλεπίδραση μαθητών και καθηγητών, η ασύγχρονη εκπαίδευση (π.χ. μέσω ασκήσεων που διορθώνονται εκ των υστέρων) και η εκπαιδευτική τηλεόραση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ