Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Σήμερα η απόφαση για το πότε θα ανοίξουν και πάλι τα σχολεία

Συνεδριάζει με τηλεδιάσκεψη η επιτροπή των ειδικών

Η επανεξέταση των επιδημιολογικών δεδομένων στην χώρα, θα βρεθεί στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης της επιτροπής των ειδικών, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Δευτέρα, προκειμένου να «λυθεί» ο γρίφος του ανοίγματος των σχολείων. Η επιτροπή είχε συνεδριάσει την προηγούμενη Τρίτη και δεν είχε λάβει κάποια τελική απόφαση, για το πότε θα συνεχίσουν τη δια ζώσης λειτουργία τους τα σχολεία. Ωστόσο, είχε καθορίσει ως νέα ημερομηνία επανεξέτασης των δεδομένων τη σημερινή.

Πηγές του ΑΠΕ-ΜΠΕ, που πρόσκεινται στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, είχαν αναφέρει ότι η πλειονότητα των επιστημόνων είχε ταχθεί υπέρ του ανοίγματος των σχολείων το συντομότερο δυνατόν, εφ' όσον όμως τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέψουν.

Υπενθυμίζεται ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έχει ανακοινώσει το άνοιγμα των σχολείων όλων των βαθμίδων στις 11 Ιανουαρίου, εξηγώντας πως οι ανακοινώσεις της κυβέρνησης για αυστηροποίηση των μέτρων κατά της πανδημίας την τρέχουσα εβδομάδα, έχει να κάνει με την απόφαση να ανοίξουν τα σχολεία τη συγκεκριμένη ημέρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κασσελάκης: Συναντήθηκε με τον πατέρα που κατήγγειλε παρενόχληση του γιου του
«Οφείλουμε να σταθούμε στο πλάι τους. Η κοινωνία της Νισύρου το απέδειξε στην πράξη», έγραψε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Κασσελάκης: Συναντήθηκε με τον πατέρα που κατήγγειλε παρενόχληση του γιου του
Απάντηση Καλλιάνου σε Γεωργιάδη: Δεν τα βάζω μαζί σου, φταίει η κλινική
«Όλα στο φως, χωρίς να φοβηθώ κανέναν που θα προσπαθήσει να με βγάλει ψεύτη, διότι στη θέση του πατέρα μου έχουν βρεθεί χιλιάδες άνθρωποι»
Απάντηση Καλλιάνου σε Γεωργιάδη: Δεν τα βάζω μαζί σου, φταίει η κλινική
Θεσσαλονίκη: Φράκαρε ο Περιφερειακός – Τεράστια ταλαιπωρία για οδηγούς (ΧΑΡΤΗΣ)
Πολύ μεγάλο μποτιλιάρισμα και ουρές χιλιομέτρων και στις δύο κατευθύνσεις του δρόμου – Αυξημένη κίνηση και μέσα στην πόλη
Θεσσαλονίκη: Φράκαρε ο Περιφερειακός – Τεράστια ταλαιπωρία για οδηγούς (ΧΑΡΤΗΣ)