Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σχολίασε με ανάρτησή του τις αντιδράσεις για το SMS που εστάλη από το Υπουργείο ενόψει του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου με μήνυμα οδικής ασφάλειας.
Όπως σημειώνει, κάποιοι «είδαν σκάνδαλο» ακόμη και σε μια υπενθύμιση που στόχο έχει την προστασία της ζωής και την υπεύθυνη οδήγηση, και ο ίδιος απαντά πως τέτοιες πρωτοβουλίες είναι αυτονόητες σε ημέρες αυξημένης κίνησης.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
Γι αυτούς που είδαν «σκάνδαλο» ακόμη και στην αποστολή μηνύματος υπέρ της οδικής ασφάλειας και της προστασίας της ζωής, απαντώ:
- Δεν έγινε καμία ανάθεση, δεν δαπανήθηκε από το κράτος ούτε ένα ευρώ για το SMS, η αποστολή έγινε από την COSMOTE, τη VODAFONE και τη NOVA στους δικούς τους συνδρομητές τους οποίους και ευχαριστούμε που αποδέχθηκαν το αίτημά μας.
- Δεν υπάρχει καμία παραβίαση προσωπικών δεδομένων για τον απλό λόγο ότι η αποστολή έγινε από τις εταιρείες κινητής χωρίς να γνωρίζει το Υπουργείο ούτε ονόματα, ούτε τηλέφωνα, ούτε κανένα άλλο στοιχείο.
- Η πρωτοβουλία πάρθηκε κατόπιν πρότασης Συλλόγου οικογενειών θυμάτων τροχαίων.
- Για όσους είπαν “Αντί να φτιάξουν δρόμους, στέλνουν SMS”, ας δουν τα στοιχεία του παλιού δρόμου «Πάτρα-Πύργος» και να τα συγκρίνουν με τα σημερινά.
Η προσπάθεια για να σωθούν ζωές στους Ελληνικούς δρομους είναι συνεχής.
Γι’ αυτό αλλάξαμε τον ΚΟΚ.
Γι’ αυτό εφαρμόσαμε αυστηρότερη αστυνόμευση.
Γι’ αυτό κάναμε το 24ωρο μετρό το Σάββατο.
Γι’ αυτό βάζουμε τις κάμερες οδικής ασφάλειας.
Γι’ αυτό μετατρέψαμε την εγκατάλειψη σε κακούργημα.
Γι’ αυτό φτιάχνουμε καλύτερους δρόμους σε όλη τη χώρα.
Γι’ αυτό και θα συνεχίσουμε με ακόμη περισσότερα μέτρα ώστε να σωθούν ζωές.
