Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, πολλοί προσπάθησαν να αποσείσουν τις ευθύνες από πάνω τους, τώρα που φάνηκε απειλητικό το αδιέξοδο. «Στη δεκαετία του ‘90 οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ έγιναν συνένοχες της επιλογής του μετρό, όπως και η ΝΔ. Σήμερα εισπράττουμε τις συνέπειες των ανορθολογικών τους αποφάσεων και τις καταστροφικές επιλογές τους», ανέφερε ο Μ. Τρεμόπουλος στην τοποθέτησή του. «Εμείς υποστηρίξαμε τη λύση του επιφανειακού τραμ και λόγω της ύπαρξης των αρχαιοτήτων στο υπέδαφος της πόλης και θυμόμαστε ακόμη τα λόγια της αείμνηστης Ιουλίας Βοκοτοπούλου που προειδοποιούσε για το ίδιο ζήτημα». Ο Μ. Τρεμόπουλος επίσης δήλωσε ότι το τραμ «θα ήταν 5 φορές φθηνότερο από το μετρό και θα κατασκευαζόταν 10 φορές πιο γρήγορα».
Σε σχετική ανακοίνωση η δημοτική κίνηση Οικολογία - Αλληλεγγύη, αναφέρει ότι σήμερα, 8 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης για τα έργα του Μετρό, η κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο, διαπίστωσε εκ των υστέρων ανυπέρβλητα εμπόδια και απειλεί με αποχώρηση, διεκδικώντας 560 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, εδώ που έφτασε το έργο δεν μπορεί να εγκαταλειφθεί, ούτε όμως μπορούν να γίνουν αποδεκτές οι εκβιαστικές πιέσεις που ασκούνται. Αντίθετα, θα πρέπει να υπάρξει και ένα συμπληρωματικό σχέδιο, με βάση το τραμ και τη σύνδεσή του με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, με θαλάσσια συγκοινωνία, με ποδηλατόδρομους και πεζόδρομους. Στο σχέδιο αυτό προφανώς θα πρέπει να ενταχθεί και η αναδιοργάνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποθάρρυνση της χρήσης του ΙΧ εντός της πόλης.