Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Οικολογία - Αλληλεγγύη: Η πόλη δεν πρέπει να καταδικαστεί λόγω πολιτικής ανευθυνότητας

Πολιτικές ευθύνες στις κυβερνήσεις και την Τ.Α. επέρριψε για το μεταρό ο περιφερειακός σύμβουλος Μ. Τρεμόπουλος

Κριτική για τις πολιτικές ευθύνες των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων και των τοπικών διοικήσεων τα τελευταία 30 χρόνια άσκησε ο περιφερειακός σύμβουλος Μιχάλης Τρεμόπουλος κατά την ειδική συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, η οποία ήταν αφιερωμένη στην πορεία των έργων του Μετρό.

Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, πολλοί προσπάθησαν να αποσείσουν τις ευθύνες από πάνω τους, τώρα που φάνηκε απειλητικό το αδιέξοδο. «Στη δεκαετία του ‘90 οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ έγιναν συνένοχες της επιλογής του μετρό, όπως και η ΝΔ. Σήμερα εισπράττουμε τις συνέπειες των ανορθολογικών τους αποφάσεων και τις καταστροφικές επιλογές τους», ανέφερε ο Μ. Τρεμόπουλος στην τοποθέτησή του. «Εμείς υποστηρίξαμε τη λύση του επιφανειακού τραμ και λόγω της ύπαρξης των αρχαιοτήτων στο υπέδαφος της πόλης και θυμόμαστε ακόμη τα λόγια της αείμνηστης Ιουλίας Βοκοτοπούλου που προειδοποιούσε για το ίδιο ζήτημα». Ο Μ. Τρεμόπουλος επίσης δήλωσε ότι το τραμ «θα ήταν 5 φορές φθηνότερο από το μετρό και θα κατασκευαζόταν 10 φορές πιο γρήγορα».

Σε σχετική ανακοίνωση η δημοτική κίνηση Οικολογία - Αλληλεγγύη, αναφέρει ότι σήμερα, 8 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης για τα έργα του Μετρό, η κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο, διαπίστωσε εκ των υστέρων ανυπέρβλητα εμπόδια και απειλεί με αποχώρηση, διεκδικώντας 560 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, εδώ που έφτασε το έργο δεν μπορεί να εγκαταλειφθεί, ούτε όμως μπορούν να γίνουν αποδεκτές οι εκβιαστικές πιέσεις που ασκούνται. Αντίθετα, θα πρέπει να υπάρξει και ένα συμπληρωματικό σχέδιο, με βάση το τραμ και τη σύνδεσή του με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, με θαλάσσια συγκοινωνία, με ποδηλατόδρομους και πεζόδρομους. Στο σχέδιο αυτό προφανώς θα πρέπει να ενταχθεί και η αναδιοργάνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποθάρρυνση της χρήσης του ΙΧ εντός της πόλης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Τελευταία ψώνια για το Πάσχα στο Καπάνι – Πού παίζουν οι τιμές (ΦΩΤΟ)
Σχετικά υποτονική από το πρωί η κίνηση στην αγορά της Θεσσαλονίκης – Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα
Θεσσαλονίκη: Τελευταία ψώνια για το Πάσχα στο Καπάνι – Πού παίζουν οι τιμές (ΦΩΤΟ)
Κικίλιας: Στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας για μια πολύ δύσκολη αντιπυρική περίοδο
Συνέντευξη στο διεθνές πρακτορείο Associated Press παραχώρησε ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Κικίλιας: Στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας για μια πολύ δύσκολη αντιπυρική περίοδο