Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΥΠΠΟ: Παραπλανητικές διαφημίσεις για εισιτήρια «Skip the line» για την Ακρόπολη

Δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου που να συνοδεύεται από οποιονδήποτε τρόπο παράκαμψης της σειράς αναμονής

Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, θέλοντας να προστατεύσει τους επισκέπτες του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης από παραπλανητικές διαδικτυακές διαφημίσεις, ενημερώνει το κοινό ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου που να συνοδεύεται από οποιονδήποτε τρόπο παράκαμψης της σειράς αναμονής (υπηρεσία «Skip the line»).

«Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν μπορεί να εφαρμοστεί στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ακρόπολης, λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας του λόφου και της φύσης του μνημείου. Ακόμη και εάν κάποιος επισκέπτης καταφέρει να παρακάμψει την αναμονή στην είσοδο, σύντομα θα συναντήσει σειρά αναμονής στα Προπύλαια του μνημείου, όπου μειώνεται το πλάτος εισόδου. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε διαφήμιση υπηρεσίας 'skip the line', αποτελεί εξαπάτηση του κοινού» επισημαίνει η ανακοίνωση.

Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, καλεί τους επισκέπτες να μην παρασύρονται από δημοσιεύματα που υπόσχονται ψευδείς υπηρεσίες, ενώ παράλληλα γνωστοποιεί ότι η μοναδική επίσημη διαδικτυακή πύλη για την αγορά εισιτηρίων της Ακρόπολης είναι η hhticket.gr (Hellenic Heritage e-ticket).

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χαλκιδική: Έχουν χαθεί εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ - Το μεγάλο πλήγμα
Στο -1,2 % ο δείκτης οικονομικής συγκυρίας για την τοπική οικονομία τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο – Καλύτερη ωστόσο η εικόνα σε σχέση με το...
Χαλκιδική: Έχουν χαθεί εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ - Το μεγάλο πλήγμα
Θεσσαλονίκη: Το ιστορικό κτίριο Ντε Μάγιο «ξαναζωντανεύει» έπειτα από 70 χρόνια
Στον πρώτο όροφο του κτιρίου, η γκαλερί «The Eye Altering» ξανάζωντανεύει ένα χώρο που συμπυκνώνει την πλούσια και πολυτάραχη ιστορία της πόλης
Θεσσαλονίκη: Το ιστορικό κτίριο Ντε Μάγιο «ξαναζωντανεύει» έπειτα από 70 χρόνια