Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner
Θεσσαλονίκη: Έρχεται πικνίκ την Πρωτομαγιά στην Άνω Πόλη – Δωρεάν κρασί, αναψυκτικά
Πού πρόκειται να γίνει η εκδήλωση από το δήμο Θεσσαλονίκης – Με συνοδεία παραδοσιακής μουσικής
Θεσσαλονίκη: Έρχεται πικνίκ την Πρωτομαγιά στην Άνω Πόλη – Δωρεάν κρασί, αναψυκτικά
Θεσσαλονίκη: Ριφιφί σε αποθήκη του δήμου Δέλτα - Δεύτερη διάρρηξη σε ένα μήνα
Κατέστρεψαν τον τοίχο με κομπρεσέρ και βαριοπούλες - Στην πρώτη περίπτωση, οι διαρρήκτες είχαν πάρει λεία 20.000 ευρώ
Θεσσαλονίκη: Ριφιφί σε αποθήκη του δήμου Δέλτα - Δεύτερη διάρρηξη σε ένα μήνα