ΛΕΜΟΝΙΑ ΒΑΣΒΑΝΗ
«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό μέχρι το 2020». Αυτό διαβεβαίωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, κ. Γιάννης Μυλόπουλος το μεσημέρι στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Ακόμη ανακοίνωσε ότι μέσα στο φθινόπωρο θα αρχίσουν να εκτελούνται τα πρώτα έργα στον σταθμό Βενιζέλου, όπου προβλέπεται η συνύπαρξη της λειτουργίας του μέσου σταθερής τροχιάς, με τις αρχαιότητες που έχουν έρθει στο «φως».
«Η παρουσία μας εδώ αποτελεί ισχυρό μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη ενώνει τις δυνάμεις της και γυρνά την πλάτη της στο κακό παρελθόν και στην απραξία» σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος αρχίζοντας την τοποθέτησή του. «Αναφέρομαι φυσικά στο Μετρό Θεσσαλονίκης που έχει δώσει θέσεις εργασίας και φέρνει χρήματα στην αγορά», συμπλήρωσε.
«Το 2020 θα είναι μια καινούρια μέρα για τον τουρισμό, την πολιτισμό και την πόλη μας. Στο δίλημμα αρχαία ή μετρό πλέον υπάρχει το σύνθημα και μετρό και αρχαία. Υπάρχει θετική έκβαση των διαφορών μεταξύ δημοσίου και αναδόχου, που είχαν παραπεμφθεί στη διαιτησία, και θα συνυπάρχουν μετρό και αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου», σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος. Όπως είπε ο σταθμός θα βρίσκεται σε λειτουργία το 2021 και θα φιλοξενεί ένα "ζωντανό" μουσείο με τη μορφή ανοιχτού αρχαιολογικού χώρου.
Επίσης σημείωσε πως η χρηματοδότηση έχει εξασφαλιστεί για τη βασική γραμμή και την προέκταση της Καλαμαριάς. «Αν δεν γίνει τώρα το Μετρό θα μας πάρουν πίσω τα λεφτά οι Ευρωπαίοι», σημείωσε.
Και απαντώντας σε όσους πιστεύουν πως το 2020 είναι μακριά ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό είπε πως «το 2020 είναι πολύ πιο κοντά από το ποτέ, γιατί αυτοί που σταμάτησαν το μετρό, προφανώς είχαν στο νου τους το ποτέ».
Για την παρουσία του βαγονιού μετρό στην 81η ΔΕΘ τόνισε πως πρόκειται για ένα βαγόνι - demo που βρίσκονταν σε αμαξοστάσιο στην Αθήνα, πρόσθεσε πως το κόστος μεταφοράς του εδώ ήταν χαμηλό και πως θα παραμείνει στη ΔΕΘ και θα λειτουργεί με εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Ο κ. Μυλόπουλος ανακοίνωσε πως ο σταθμός «Σιντριβάνι» του μετρό, θα μετονομαστεί σε «Σιντριβάνι- Έκθεση» για να αναδειχτεί ο σημαντικός ρόλος της ΔΕΘ στην οικονομική ζωή της πόλης.
Να αναφέρουμε πως πρόσφατα δόθηκε στην κυκλοφορία η οδός 25ης Μαρτίου
στο ύψος του υπό κατασκευή σταθμού Πατρίκιος, του μετρό Θεσσαλονίκης, μεταξύ των οδών Δελφών και Σόλωνος. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η 25ης Μαρτίου διαθέτει πλέον μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, ενώ παράλληλα αμφιδρομήθηκε το τμήμα της, μεταξύ των οδών Δελφών και Καρακάση. Η κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων στο τμήμα της οδού Σνωκ, στο ύψος της συμβολής της με τις οδούς Σόλωνος και 25ης Μαρτίου, στο εξής διακόπτεται.