Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ρεπορτάζ και αφιερώματα για την πόλη σε ευρωπαϊκά ΜΜΕ!

Ξένοι δημοσιογράφοι βρέθηκαν στην πόλη στο πλαίσιο press trips - Δείτε ΒΙΝΤΕΟ από εκπομπές ...

Περισσότερα από 15 ταξίδια εξοικείωσης (Press Trips) δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων διεθνών ΜΜΕ, με θέμα την Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προορισμό, οργάνωσε και υποστήριξε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, από τον Μάιο του 2016 μέχρι σήμερα.

Τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας έχουν ήδη αρχίσει να φαίνονται καθώς εκτεταμένα ρεπορτάζ για τη Θεσσαλονίκη προβάλλονται και δημοσιεύονται σε καταξιωμένα ΜΜΕ της Ευρώπης.           

Ενδεικτικά,  στο Δεύτερο Κανάλι της Κρατικής Αυστριακής Τηλεόρασης (ORF2) προβλήθηκε ημίωρη εκπομπή - αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη. Το συνεργείο βρέθηκε στην πόλη μας, με πρωτοβουλία του Γραφείου του ΕΟΤ Αυστρίας, ενώ το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, οργάνωσε την παραγωγή και υποστήριξε τη δημοσιογραφική έρευνα και τα τηλεοπτικά γυρίσματα για πέντε ημέρες, μέσα στον Μάιο του 2016. Η εκπομπή προβλήθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2016, με τίτλο «Θεσσαλονίκη, μια πόλη που συναρπάζει και γοητεύει»: https://www.youtube.com/watch?v=6KSWyuUJspQ

Με τη συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Στοκχόλμης, στην Κυριακάτικη πρωινή ενημερωτική εκπομπή του TV4 της Σουηδίας, της 13ης Νοεμβρίου 2016, προβλήθηκε αφιέρωμα σε ευρωπαϊκούς προορισμούς που αξίζει να επισκεφθούν οι Σουηδοί τουρίστες, με τον τίτλο «Καλές οι πρωτεύουσες, αλλά καλές και οι δεύτερες πόλεις - Γιατί να μην ταξιδέψετε στις πρωτεύουσες». Στο συγκεκριμένο αφιέρωμα, η Θεσσαλονίκη συμπεριλήφθηκε μεταξύ των οκτώ πόλεων, που ενδείκνυνται ως ταξιδιωτικοί προορισμοί για όλη τη διάρκεια του έτους, με ιδιαίτερη αναφορά στη γαστρονομία της, στη γειτνίασή της με τη θάλασσα, στο εύκρατο κλίμα της και τη ζωντάνια της:

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/experten-d%C3%A4rf%C3%B6r-ska-du-inte-resa-till-huvudst%C3%A4derna-3630193 (4΄32’’)

Ακόμη, μέσα στον ερχόμενο Δεκέμβριο, αναμένεται η μετάδοση της εκπομπής «Rick Stein's Long Weekends»  με θέμα τη Θεσσαλονίκη, από το BBC2, η οποία γυρίστηκε την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου με τη συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Λονδίνου και την οργάνωση, έρευνα και υποστήριξη του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Τέλος, αυτές τις ημέρες ολοκληρώθηκε η επίσκεψη της συντακτικής ομάδας του γαλλικού περιοδικού «Master Chef», με πρωτοβουλία του Γραφείου του ΕΟΤ στη Γαλλία και τη συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης, που οργάνωσε την διήμερη παραμονή και υποστήριξε τις αναζητήσεις των συντακτών, οι οποίοι κατέγραψαν τη γαστρονομική δημιουργικότητα των επαγγελματιών σεφ της πόλης. Το αφιέρωμα του περιοδικού στη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2017.

«Υπάρχει ένα μεγάλο μερίδιο δουλειάς που γίνεται αθόρυβα, αλλά εντατικά και μεθοδικά από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, που συμπληρώνεται από τις πιο γνωστές δράσεις, όπως η Διπλωματία των Πόλεων» τονίζει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας και συμπληρώνει: «Αυτή η δουλειά των στελεχών του Τμήματος Τουρισμού, έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της πόλης και τελικά στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ