Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ο Σπίρτζης «καταργεί» εδώ και τώρα τον ΟΑΣΘ!

Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου του Χρ. Σπίρτζη

Αίσθηση προκάλεσε η αυστηρή προειδοποίηση του υπουργού Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη προς διοίκηση και εργαζόμενους ΟΑΣΘ, στους οποίους λίγο πολύ είπε πως αν αφήσουν τη Θεσσαλονίκη χωρίς λεωφορεία, ο ίδιος θα «τελειώσει» τον ΟΑΣΘ. Πλέον, υπάρχει και η νομοπαρασκευαστική αιτιολογία πίσω από την έντονη αντίδραση του κ. Σπίρτζη.

Ο υπουργός Υποδομών έχει καταθέσει από την Δευτέρα νομοσχέδιο στο οποίο προβλέπεται να μπει ο ΟΑΣΘ σε καθεστώς εκκαθάρισης, με καταληκτική ημερομηνία τις 3 Δεκεμβρίου του 2019.

Στη θέση του παλιού ΣΑΣΘ έρχεται ο ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης), ο δημόσιος φορέας που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και έλεγχο των αστικών συγκοινωνιών. Ο δεύτερος φορέας θα είναι η εταιρεία με επωνυμία «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΑΣΥΘ), για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. Η ΑΣΥΘ θα αναλάβει το έργο του ΟΑΣΘ το 2019, με το κράτος να έχει 51% και το υπόλοιπο να διατίθεται σε ΟΤΑ.

Το ουσιαστικό – και άγνωστό μέχρι σήμερα - κομμάτι από το σχέδιο νόμου που έχει καταθέσει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους είναι πως καταργείται η διοίκηση του ΟΑΣΘ και ο Οργανισμός θα διοικείται από συμβούλιο εκκαθαριστών (οι 7 διορισμένοι από τον υπουργό και ένας από τους μετόχους).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ