Αίσθηση έχει προκαλέσει το Μουσείο Φραπέ που θα λειτουργήσει φέτος για πρώτη φορά στην 82η ΔΕΘ, συμπληρώνοντας 60 χρόνια από την «εφεύρεση» που άλλαξε τον καφέ στη Θεσσαλονίκη.
Μάλιστα, ο φραπές μπήκε και σε… logo της ΔΕΘ με έναν ιδιαίτερα εφευρετικό τρόπο.
Δείτε τη φωτογραφία που δημοσίευσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – HELEXPO, Κ. Ποζρικίδης.
Παράλληλα, η εταιρεία Nescafé Frappé αναφέρει τα εξής για το Μουσείο Φραπέ: «Ένας χώρος αφιερωμένος στον Nescafé Frappé, εκεί που ξεκίνησαν όλα… πριν από 60 χρόνια κατά τη διάρκεια της 22ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, όπου και εφευρέθηκε τυχαία ο παγωμένος καφές που θα άλλαζε για πάντα τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.
Φέτος, ο Nescafé Frappé γιορτάζει τα 60 του χρόνια με τη δημιουργία ενός χώρου αφιερωμένου στην ιστορία του, στο πλαίσιο της 82ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί 9-17 Σεπτεμβρίου.
O ειδικά αφιερωμένος και πρωτότυπος αυτός χώρος, θα προσφέρει μία εισαγωγή στην ιστορία και την πορεία του αγαπημένου μας ροφήματος, θα παρουσιάζει άγνωστες λεπτομέρειες από τη στιγμή της εφεύρεσης του, θα εξηγεί την παραγωγική διαδικασία του στιγμιαίου καφέ και θα αναφέρεται στους μύθους και τις αλήθειες που τον συνοδεύουν. Σπάνιο συλλεκτικό υλικό, χαρακτηριστικές διαφημίσεις της μάρκας, μοναδικά αφιερώματα και ιδιαίτερες εκπλήξεις θα προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στο κοινό. Στην ταράτσα του ίδιου χώρου θα λειτουργεί το Nescafé Frappé beach bar στο οποίο ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει την αυθεντική εμπειρία ενός παγωμένου Nescafé Frappé σε ένα σκηνικό εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι!».