Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το έργο προβλέπει την εκτέλεση εργασιών επισκευής και συντήρησης στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενώ μέσω των δρόμων που θα συντηρηθούν εξυπηρετούνται κρίσιμες αναπτυξιακές δομές της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως ο 6ος προβλήτας του Λιμένα Θεσσαλονίκης, η ΒΙΠΕ Καλοχωρίου και η Κεντρική Αγορά. «Ο λόγος που εμείς παρεμβαίνουμε είναι γιατί σε συνεννόηση με τους επιχειρηματίες της περιοχής βρεθήκαμε μαζί τους και είπαμε ότι θα στηρίξουμε την επιχειρηματικότητα στη συγκεκριμένη περιοχή» πρόσθεσε ο κ. Γιώργος. Διευκρίνισε, άλλωστε, ότι οι δήμοι έχουν την ευθύνη μέρους του οδικού κυκλώματος στο δομημένο περιβάλλον που έχουν.
Από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, ο Θανάσης Μπασδάνης, από την «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια» διατύπωσε ερωτηματικά για τους φορείς που έχουν την αρμοδιότητα αποκατάστασης σε συγκεκριμένα τμήματα των δρόμων και για την υπαιτιότητα όσων προκάλεσαν τις φθορές. Η Δέσποινα Χαραλαμπίδου, από τη «Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα», ανέφερε ότι ενώ το έργο θεωρητικά έχει τελειώσει, πρακτικά ακόμη ταλαιπωρούνται οι πολίτες, οι εργαζόμενοι της περιοχής και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ο Δημήτρης Μούρνος, από την παράταξη «Συμμετέχω», σημείωσε ότι το έργο αφήνει εκκρεμότητες και ερωτήματα, ενώ λευκό ψήφισαν οι παρατάξεις «Λαϊκή Συσπείρωση» και «Πολίτες Μπροστά» και κατά η «Ανταρσία».