Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Να μεταφερθούν τα διόδια από τα Μάλγαρα στο Κλειδί»

Προτείνει ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κ. Κώστας Γιουτίκας για να μην επιφορτιστούν το κόστος οι μόνιμοι κάτοικοι

Της ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΒΑΣΒΑΝΗ

Να μεταφερθούν τα πλευρικά διόδια από τα Μάλγαρα (σ.σ. όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν) στο 1-1,5χλμ πιο πριν, προς το Κλειδί Ημαθίας, ζητάει ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κ. Κώστας Γιουτίκας.

Αυτή θα είναι η μόνη λύση ώστε να μην επιβαρυνθούν οι κάτοικοι του δήμου Δέλτα από τα πρόσθετα πλευρικά διόδια που θα μπουν σε Χαλάστρα και Μάλγαρα, συμπλήρωσε σε συνάντηση που είχε το μεσημέρι της Παρασκευής στην περιοχή με εκπροσώπους των ΜΜΕ της πόλης μας.

«Αυτή την στιγμή έρχονται φορτηγά από Θεσσαλονίκη και αντί να περάσουν από τα διόδια Μαλγάρων κάνουν παράκαμψη μπαίνουν στη Χαλάστρα, μετά Κύμινα και Μάλγαρα και γλυτώνουν την πληρωμή. Αντίστοιχα από Αθήνα τα φορτηγά μπαίνουν Μάλγαρα, μετά Κύμινα και Χαλάστρα, παρακάμπτουν τα διόδια και πάνε Θεσσαλονίκη. Από το 1998 επί δημαρχίας του πατέρα μου στα Κύμινα υπήρξε πρόταση για μεταφορά των διοδίων προς το Κλειδί», σημείωσε.

Όπως ανέφερε «σύμφωνα με ΦΕΚ 218, στις 7/6/2010 στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δήμου Αξιού προβλέπονταν με σχετικό άρθρο η μεταφορά διοδίων σε άλλη θέση που θα προέκυπτε από σχεδιασμό αρμόδιων υπηρεσιών.  Όλα αυτά τα χρόνια χάθηκαν εκατομμύρια ευρώ επειδή οι οδηγοί των φορτηγών έκαναν παράκαμψη για να μην πληρώσουν διόδια. Εν τω μεταξύ διαλύεται και το επαρχιακό οδικό δίκτυο και υπάρχει τεράστια όχληση στα χωριά. Περνάνε δεκάδες φορτηγά κάθε λεπτό και έχουν υπάρξει τροχαία».

Ρωτώντας τον γιατί δεν έχει προχωρήσει αυτή η λύση σχολίασε: «Προφανώς οι υπεύθυνοι αδιαφορούν και δεν ξέρουν τι χρήματα χάνονται. Επέλεξαν αντί αυτού να βάλουν πλευρικά διόδια στην είσοδο των Μαλγάρων, όπως και στην είσοδο της Χαλάστρας,. Όμως με αυτό τον τρόπο οι περισσότεροι από 15.000 μόνιμοι κάτοικοι του δήμου Δέλτα, και ειδικά αυτοί των Μαλγάρων, Κυμίνων και Χαλάστρας, θα πρέπει να πληρώνουν καθημερινά διόδια για την μετακίνησή τους από και προς Θεσσαλονίκη. Αυτό είναι παράλογο. Ενώ αν μπουν τα διόδια ένα χιλιόμετρο πίσω θα “πιάνουν” τα φορτηγά για να πληρώνουν διόδια».

Εξάλλου όπως τόνισε ο κ. Γιουτίκας αν αρχίσει η λειτουργία των πλευρικών διοδίων οι κάτοικοι δεν θα έχουν άλλη επιλογή από τον να επιλέξου να πηγαινοέρχονται στη Θεσσαλονίκη μέσω Σίνδου, γεγονός που θα επιβαρύνει επίσης το οδικό δίκτυο.

Πάντως ο ίδιος φάνηκε ανοιχτός να δεχτεί το ενδεχόμενο να γίνει μια εξαίρεση των κατοίκων από την πληρωμή στα πλευρικά διόδια μέσω έκδοσης μιας σχετικής κάρτας που θα αποδεικνύει τον τόπο διαμονής τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ - Στον ΟΑΣΘ μόνο 50 λεωφορεία τα οποία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, θα εξυπηρετούν τους πολίτες
Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη