Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τώρα… «ψάχνονται» για τα ηλεκτρικά πατίνια – Η απάντηση Lime

Τοποθέτηση της Τροχαίας για το στάτους των ηλεκτρονικών πατινιών

Του Γιώργου Καλλίνη

Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι σίγουρα η νέα μόδα στη Θεσσαλονίκη, ως μια οικολογική, φθηνή και εύκολη λύση μετακίνησης.

Όμως, τα πρόσφατα ατυχήματα με τα ηλεκτρικά πατίνια στην πόλη έθεσαν επί τάπητος τον προβληματισμό για την ασφάλεια των επιβατών, ειδικά χωρίς να έχει οριστεί κάποιο θεσμικό πλαίσιο από την Τροχαία και το Υπουργείο Μεταφορών για ένα πρωτόγνωρο μέσο μεταφοράς.

Το TyposThes, μετά τις πρόσφατες ανησυχητικές εξελίξεις εξασφάλισε αποκλειστικές δηλώσεις από τον Διευθυντή Κυβερνητικών Σχέσεων της εταιρείας των ηλεκτρικών πατινιών Lime, Alessandro Tommasi, οι οποίες εξηγούν τα τεκταινόμενα από την πλευρά της εταιρείας και απαντούν στις δηλώσεις του Γιάννη Μπουτάρη για μείωση της ταχύτητας των δικύκλων.

«Πριν ανακοινώσουμε τη δράση της εταιρείας Lime στην Θεσσαλονίκη συμμετείχαμε σε αρκετές συναντήσεις με τον Δήμαρχο της πόλης κ. Γιάννη Μπουτάρη και την ομάδα του και εξηγήσαμε λεπτομερώς τη λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Η Lime έγινε ευπρόσδεκτη από τις τοπικές αρχές στην πόλη και η Θεσσαλονίκη  ανακοινώθηκε επισήμως ως η πρώτη Μεσογειακή πόλη που δραστηριοποιείται η Lime», εξηγεί και συμπληρώνει:

«Όπως και σε άλλες πόλεις στην Ευρώπη δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Όπως έχουμε δηλώσει, είμαστε διατεθειμένοι και με χαρά θα συνεργαστούμε με τις τοπικές αρχές και την Κυβέρνηση για να συνεισφέρουμε στην δημιουργία ενός νομοθετικού πλαισίου για τα ηλεκτρικά πατίνια. Αυτή η διαδικασία, θα πρέπει να λάβει υπόψη την εμπειρία των χρηστών και την ανάγκη των πόλεων να είναι περισσότερο φιλικές προς τα δίτροχα οχήματα που πραγματοποιούν διαδρομές με χαμηλές ταχύτητες».

Ο δήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ενημέρωσε κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου ότι έχει επικοινωνήσει με την Τροχαία για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών και ότι είναι διατεθειμένος να βρει μία δικλείδα ασφαλείας σε συνεννόηση με όλους τους αρμόδιους φορείς για τους λάτρεις των πατινιών. Μάλιστα, πρότεινε και να μειωθεί η ταχύτητα των πατινιών, για να μην αυξάνεται η επικινδυνότητα των χρηστών στην άσφαλτο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Τροχαία Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνεται ότι δεν υπάρχει ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τα ηλεκτρικά πατίνια και ότι έχει γίνει κρούση στο υπουργείο μεταφορών για την επίλυση αυτού του ζητήματος. Ως τότε, οι επιβάτες θα πρέπει να συμπεριφέρονται σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, γιατί ως ένα μέσο μεταφοράς «ανάμεσα» στο ηλεκτρονικό ποδήλατο και το μοτοποδήλατο, διατρέχει όλους τους κινδύνους όπως και μια μηχανή, ενώ προκύπτει και ζήτημα για απόκτηση ηλεκτρικού πατινιού από ενήλικες χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ουκρανία: Εκκενώνονται δύο νοσοκομεία στο Κίεβο υπό το φόβο ρωσικών επιδρομών
Από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 1.682 επιθέσεις σε εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης
Ουκρανία: Εκκενώνονται δύο νοσοκομεία στο Κίεβο υπό το φόβο ρωσικών επιδρομών